Internet w 2003 r.
2003-01-06 09:24
Przeczytaj także: Wirusy "wymierają" - nadchodzą trojany
LinkiZmienia się podejście wielu ludzi związanych z marketingiem do modnego dotąd trendu, który można w skrócie określić: im większe tym lepsze. Coraz lepiej na rynku internetowym radzą sobie efektywne kosztowo formy, takie jak płatne linki w rezultatach wyszukiwania czy inne tego typu formy reklamy.
Mailing
W tym roku nadal powinny rozwijać się relacje spółek z ich klientami. Im więcej danych firmy zbiorą o swoich klientach, tym łatwiej będzie im dostarczać klientom informacje, których oczekują. Narastająca niechęć wśród internautów do spamu sprawia, że coraz badziej aktualny staje się problem personalizacji mailingu.
Obsługa klienta
Rok 2002 był rekordowy dla e-handlu. Z niektórych badań wynika, że poziom satysfakcji klientów nie jest najwyższy. Dostarczanie przez internetowych sprzedawców usług i produktów, które obiecali jest kluczowym elementem sukcesu. Nie można polegać jedynie na ciągłym wzroście liczby internautów. Jeśli się nie sprzedaje online, należy prowadzić w ten sposób część działań związanych z obsługą klientów, a przynajmniej dostarczać informacje.
oprac. : Marcin Pijaczyński / CentrumPrasowe.net