Telewizja mobilna: Polacy zadowoleni po pilotażu
2010-01-20 10:21
Zainteresowanie zakupem usługi w określonej cenie © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Telewizja mobilna: rusza program pilotażowy
Zakupem usługi w cenie 15 zł miesięcznie byłoby zainteresowanych 59% osób biorących udział w badaniu. Uczestnicy pilotażu przeprowadzonego w Warszawie na zlecenie INFO-TV-FM przez GfK Polonia podkreślali, że telewizja nie kojarzy się już wyłącznie z domem. Mobilność sprawia, że można cieszyć się ulubionymi programami w dowolnym miejscu.fot. mat. prasowe
Zainteresowanie zakupem usługi w określonej cenie
„Podczas programu pilotażowego polscy użytkownicy po raz pierwszy mieli możliwość zapoznania się z tą usługą oraz ocenienia jej. Przeprowadzone badania pozwoliły również określić realną chęć zakupu przy różnych poziomach cen usługi” – powiedział Albert Kuźmicz, prezes NFI Magna Polonia, głównego udziałowca INFO-TV-FM.
fot. mat. prasowe
Zróżnicowania w zakresie ogólnej oceny atrakcyjności usługi
„Badanie przeprowadzone przez GFK Polonia potwierdza wcześniejsze analizy dotyczące potencjału rynku opracowane przez PriceWaterhouseCoopers. Przystępując do realizacji projektu słusznie założyliśmy, ze usługa telewizji mobilnej spotka się z dużym zainteresowaniem wśród polskich użytkowników” – dodał Albert Kuźmicz.
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl