Gry odbierają widzów telewizji
2004-05-17 01:34
Przeczytaj także: Gry wideo - azjatyckie hobby
Z najnowszych danych wynika, że 52% spośród 180 mln amerykańskich graczy, gra kosztem oglądania telewizji. Aby wygospodarować czas na gry, 47% rzadziej chodzi do kina, a 41% ogląda mniej fimów w domu."Jak widać, konsumenci wybierają gry wideo i gry komputerowe jako swój ulubiony typ rozrywki w XXI wieku" – podsumował te statystyki Douglas Lowenstein, prezes ESA.
ESA poinformowałó również, że zmienia się struktura demograficzna grupy graczy. Średnia wieku gracza to już 29 lat, a średni wiek osoby kupującej gry wynosi aż 36 lat. 61% graczy to mężczyźni. Statystycznie młodsi są użytkownicy konsol, niż gracze komputerowi.

oprac. : Beata Szkodzin / 4Press