Firmy a rynek telekomunikacyjny 2009
2010-02-15 11:07
Przeczytaj także: Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2009
fot. mat. prasowe
Dotychczasowe korzystanie z możliwości przeniesienia numeru telefonu
INTERNET
UKE w swoim raporcie podaje, iż w ponad połowie (57,2%) badanych firm pracownicy wykorzystują komputery stacjonarne. W 40,1% firm pracownicy korzystają z komputerów przenośnych.
fot. mat. prasowe
Sposoby łączenia z Internetem
Z badania wynika, że ponad połowa przedsiębiorstw korzysta z usługi dostarczanej przez Telekomunikację Polską, a średnie miesięczne wydatki na Internet w firmach kształtują się na poziomie 131 zł.
Zdecydowana większość klientów (72,3%) określiła swoje zadowolenie z dostawcy usług internetowych jako dobre lub bardzo dobre.
RYNEK USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH - OGÓLNA OCENA RYNKU
Wśród klientów biznesowych dominuje raczej pozytywna ocena polskiego rynku telekomunikacyjnego pod kątem jego funkcjonowania. Lepiej oceniany jest rynek telefonii komórkowej, któremu 71,7% klientów biznesowych przyznaje oceny wysokie (4 - ocenę dobrą i 5 - ocenę bardzo dobrą). Rynek telefonii stacjonarnej ocenia tak 54,2% badanych, a rynek internetowy - 57,8% firm.
fot. mat. prasowe
Ocena polskiego rynku telekomunikacyjnego
Badanie zostało przeprowadzone metodą indywidualnych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (PAPI) w dniach 7-11 grudnia 2009 roku na terenie całego kraju. Próba badawcza liczyła N=400 wywiadów.
Do pobrania:
1 2
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl