Nowy znak TPSA
2004-06-01 00:35
© fot. mat. prasowe
Telekomunikacja Polska zmienia znak firmowy - do znanego skrótu TP dołącza logo partnera strategicznego France Telecom. W symboliczny sposób otwiera to nowy rozdział w historii firmy, która z instytucji postrzeganej jako "urząd ds. telefonów", stać się ma firmą nowoczesną. Nowy znak podkreśla także, że TP jest ważnym podmiotem w Grupie FT.
Przeczytaj także: TPSA ma zapłacić 23 mln PLN
fot. mat. prasowe
Zmiana symbolu podkreśla przemiany, jakie przeszła TP i podsumowuje to, co firma osiągnęła w ciągu ostatnich 2 lat. Nowe logo ma być symbolem nie tylko dokonanej już przemiany, ale przede wszystkim przyszłego rozwoju TP. Dla klientów ma stanowić zapewnienie wejścia w etap integracji usług telefonii stacjonarnej, komórkowej oraz usług internetowych.
Dla pracowników TP nowy znak ma być impulsem do zmiany stylu pracy, zachowania i działania tak, aby móc sprostać oczekiwaniom Klientów. Dla akcjonariuszy - silna, stabilna i wiarygodna marka, to gwarancja realizacji planów i umocnienia pozycji na konkurencyjnym rynku.
Jak wyjaśniają przedstawiciele TP dodanie znaku France Telecom podkreśla przynależność TP do światowej Grupy FT. Jednak znak ten można interpretować szerzej. Jest w nim zawarte przesłanie o nowych możliwościach komunikacji. Symbol & wykorzystany w logotypie strategicznego partnera TP oznacza "i" - czyli mówi o łączeniu.
Przeczytaj także:
Cyfrowa Telekomunikacja Polska
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl