Internetowe zabawy z Pysiem
2004-06-03 12:00
Nowa strona internetowa - www.pysio.pl - właśnie wystartowała. Głównym celem serwisu, który na zlecenie Agros Nova Sp. z o.o. przygotowała agencja OS3 multimedia, jest promowanie marki Pysio, poprzez dobrą i bezpieczną multimedialną rozrywkę, skierowaną do młodych internatów.
Przeczytaj także: W internecie czeka Fortuna
Nowy serwis internetowy Pysia łączy zabawę z edukacją. Gospodarzem strony jest oczywiście smok Pysio, postać nierozerwalnie związana z marką.Cały serwis podzielony został na sześć działów: rozrywka, sport, wiem, sok, gadżety i klub. Intencją autorów jest nie tylko zabawa, ale również rozwijanie zdolności poznawczych. Dlatego obok gier i zabaw serwis zawiera obszerną sekcję edukacyjną. Wszystkie elementy edukacyjne konsultowane były z ekspertami z Akademii Nauki i English First. Pysiowe gry uczą m. in. koncentracji i szybkiego zapamiętywania, także angielskich słówek.
Dzieci odwiedzające stronę mogą przystąpić do klubu Pysia i na bieżąco otrzymywać informacje, np. o nowościach w serwisie, promocjach Pysia i innych niespodziankach.
- Naszym podstawowym założeniem była interaktywność i otwartość serwisu – możliwość stałego rozbudowywania go i wzbogacania o nowe elementy. – podkreśla Andrzej Łęgosz, senior brand manager marki Pysio. – W aktualnej propozycji serwisu każdy młody użytkownik będzie mógł znaleźć coś dla siebie, bowiem wszystkie elementy są zróżnicowane pod względem stopnia trudności. Każda z dostępnych na stronie gier posiada rankingi najlepszych graczy on-line, co zachęca do rywalizacji, regularnych odwiedzin strony i doskonalenia umiejętności.
Serwis www.pysio.pl jest pierwszym projektem, który Agros Nova Sp. z o.o. zleciła agencji OS3 multimedia. Kolejne dwa przedsięwzięcia internetowe, również powierzone OS3 multimedia, są w trakcie przygotowywania.
Przeczytaj także:
Agros Nova zmienia właściciela

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl