Centrum handlowe Blue Park Przemyśl
2010-03-02 13:02
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Blisko 1,2 mln mkw. nowej powierzchni handlowej do końca 2026 roku
Kryzys niestrasznyRealizacja Blue Park Przemyśl rozpoczęła się w sierpniu 2009 roku. Inwestorem parku handlowego jest spółka 4Development. Projekt sfinansowany został z kredytu udzielonego przez Deutsche Bank PBC S.A. zaś za koordynacje prac najemców odpowiadał BOIG Tenants Coordination.
fot. mat. prasowe
Blue Park liczy ponad 9330 mkw. powierzchni łącznej z czego powierzchnia handlowa GLA zajmuje około 8980 mkw. Parking przeznaczony jest dla 250 samochodów.
Główni najemcy parku handlowego to:
- Media Markt, 4,47 tys. mkw
- Jysk ponad 1,1 tys. mkw
- Centrum Chińskie (odzież) 862 mkw
- Komfort 865 mkw
- Abra meble 691 mkw
- Rossmann 480 mkw
Agentem odpowiedzialnym za wynajem powierzchni jest firma BOIG Property Consulting.
Obiekt zaprojektowany został przez krakowską pracownię WBWK Architekci zaś głównym wykonawcą jest spółka SPS Construction z Kielc. Project Managerem jest Piotr Kudlek z BOIG Project Managment.
Liczby na budowie
W trakcie budowy Blue Park Przemyśl:
- 12 tys. m. sześc. ziemi wywiezione zostało z placu budowy,
- 4 tys. m. sześc. betonu wylano przy budowie obiektu,
- 90 ton stali wykorzystano do zbrojenia betonu,
- 250 ton stali użyto do wykonania konstrukcji stalowej budynku i dachu.
Dodatkowo deweloper przedłużył ścieżkę rowerową biegnącą wzdłuż budynku Blue Park.
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl