Koniec zdrowego uśmiechu
2003-01-07 14:36
Procter&Gamble i portal Onet.pl zakończyły wspólną akcję marketingową "Zdrowy uśmiech". 2003 internautów, którzy odwiedzili nowy serwis otrzyma niedostępny w sprzedaży zestaw wybielający Blend-a-med White Strips.
Przeczytaj także: Blend-a-med w sieci
"Zdrowy uśmiech" był kolejną wspólną inicjatywą marketingowo-edukacyjną Procter&Gamble i portalu Onet.pl. Poprzednie to ogólnopolska akcja "Czy masz zęby zdrowe na siódemkę?" oraz serwis edukacyjny dla młodych matek i kobiet w ciąży, prowadzony pod patronatem Instytutu Pampers.Nagrodę będzie można odebrać w gabinetach dentystycznych, których adresy będą wysłane indywidualnie do każdego ze zwycięzców pocztą elektroniczną. Konkurs zakończył się 31 grudnia 2002 roku, zwycięzcy zostali powiadomieni o wynikach 3 stycznia 2003 roku.
Nowy serwis był reklamowany zarówno w Onet.pl, jak i poza poza internetem. Kreacja reklam internetowych była dziełem agencji Hypermedia, a kampanię zaplanował Beyond Interactive, należący do domu mediowego MediaCom.
Przeczytaj także:
Nieleczony ząb przyczyną zawału?
oprac. : Jerzy Piątek / CentrumPrasowe.net