Jakie kobiety robią zakupy w Internecie?
2010-03-03 12:57
Przeczytaj także: Polska kobieta w dużym mieście
O czym marzą kobiety?Marzec jest miesiącem, w którym obchodzimy święto kobiet. Dlatego w ankiecie Ceneo.pl zapytał respondentki o to, czy jest prezent, o którym marzą, a którego jeszcze nie otrzymały od swoich partnerów. W wynikach na pierwszym miejscu znalazła się odpowiedź, że takiej rzeczy nie ma – przy tej odpowiedzi panie pisały przeważnie, że mają wszystko oraz, że same często mówią wprost o tym, co chciałyby otrzymać. Wśród kobiet, które wymieniły konkretny, wymarzony prezent na szczycie znalazła się biżuteria – tego typu „drobiazgów” pragnie prawie 13% ankietowanych. Przy tej odpowiedzi najczęściej były wymieniane pierścionki, najlepiej złote i z brylantem. Panie mają spore wymagania – wiele z nich wskazało na samochód, oczywiście w większości padały nazwy luksusowych marek, podobnie jak w przypadku odzieży, butów i torebek: sukienki, bluzki, szpilki czy kopertówki najlepiej od znanych projektantów.
Na kolejnym miejscu pojawiły się wycieczki – oczekiwania względem tego prezentu były bardzo różne: niektóre z ankietowanych chciałyby wyjechać na weekend do SPA, inne na długi urlop do ciepłych krajów. Wśród podarunków wymarzonych, a nieotrzymanych znalazła się bielizna – w ankiecie była wymieniana zazwyczaj z przymiotnikami seksowna, koronkowa lub erotyczna. Następne na liście są perfumy, w badaniu kobiety pisały o konkretnych, swoich ulubionych zapachach. Nieco zaskakujący jest fakt, że spora część kobiet chciałaby otrzymać sprzęt RTV/AGD – przeważnie wymieniane były telewizory, zestawy kina domowego, czy ekspres do kawy, a niektóre internautki zamarzyły o nowej lodówce, pralce lub zmywarce. W dalszej kolejności pojawiły się aparaty fotograficzne – najbardziej znane marki: Nikon i Canon padały zdecydowanie najczęściej.
fot. mat. prasowe
Wymarzony prezent, którego jeszcze nie dostałaś od partnera
Wymarzony prezent, którego jeszcze nie dostałaś od partnera
W dniach 19-22 lutego na stronie Ceneo.pl została przeprowadzona ankieta, w której przyjrzeliśmy się upodobaniom kobiet w zakresie wirtualnych zakupów. Ankietę wypełniło 5018 pań, co stanowi 43% osób, które odpowiedziały na wszystkie pytania (w pytaniu o płeć nie było możliwości odmowy odpowiedzi – w związku z tym pozostałą część stanowią panowie).
Do pobrania:

1 2
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl