Komórki: bez gier ani rusz?
2004-06-07 12:51
Przeczytaj także: Nokia liderem rynku komórek
W badaniu wzięło udział 400 Francuzów. Aż 87% badanych stwierdziło, że w chwili kupna telefonu zwraca uwagę, czy do aparatu dołączone są gry. Co trzeci ankietowany stwierdził wręcz, że od dołączanych do telefonu tytułów zależy wybór określonego modelu telefonu.Raport In-Fusio pokazuje również, że osoby grające na telefonach komórkowych to grupa coraz bardziej niejednorodna. Znaczna część graczy ukończyła już 25. rok życia. Kobiety stanowiły tylko 22% ankietowanej grupy, ale okazało się, że panie które już grają na "komórkach", traktują tę zabawę bardzo poważnie i chętniej niż panowie kupują kolejne gry.
Ponad 60% ankietowanych wykazało zainteresowanie grami sieciowymi, a 58% - co dość ciekawe – najchętniej gra na telefonie przebywając... w domu.
Raport sugeruje, że mobilne aplikacje rozrywkowe już teraz odgrywają na europejskim rynku telefonów komórkowych bardzo ważną rolę. Nie można jednak chyba wyciągać z niego zbyt daleko idących wniosków – wszak In-Fusio to firma, która sama wydaje gry dla telefonów komórkowych. W połączeniu z relatywnie małą próbką badanych osób, może to częściowo podważać wiarygodność uzyskanych wyników.
![Jakie telefony komórkowe dla biznesu? Jakie telefony komórkowe dla biznesu?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/telefony-dla-biznesu/Jakie-telefony-komorkowe-dla-biznesu-146246-150x100crop.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / 4Press