Branża PR w mediach II 2010
2010-03-12 00:36
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Branża PR w mediach I 2010
Analiza zakwalifikowanych publikacji wykazała, że zdecydowana większość lutowych przekazów (199) o branży PR miała wydźwięk neutralny, 7 materiałów było nacechowanych negatywnie, a 4 - pozytywnie. Najwięcej materiałów negatywnych pochodziło z tygodników (3).fot. mat. prasowe
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji
W lutym ekspertem najczęściej proszonym o komentarz PR-owski był Wojciech Jabłoński, którego cytowano 18 razy. Drugie miejsce zajął Bartłomiej Biskup (11), trzecie Piotr Tymochowicz (10), a czwarte Wiesław Gałązka (7).
fot. mat. prasowe
Media publikujące informacje o PR
W lutym 2009 roku, w mediach ogólnopolskich, opublikowano 210 materiałów dotyczących branży public relations 88 z nich, to przekazy z telewizji i radia (odpowiednio: 54 i 34), pozostałe 122 to teksty z prasy.
Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską liderem okazał się dziennik Polska (29). Na drugim miejscu uplasował się dziennik Rzeczpospolita (16), a następnie telewizja Polsat News (15).
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl