Branża PR w mediach III 2010
2010-04-22 11:41
Przeczytaj także: Branża PR w mediach II 2010
W marcu 2010 roku w prasie ogólnopolskiej oraz stacjach telewizyjnych i radiowych, w tym tych o zasięgu regionalnym, ukazało się 309 publikacji związanych z PR-em. To o 47 proc. publikacji więcej niż w lutym 2010 roku i o 22 proc. więcej niż w marcu 2009 roku.fot. mat. prasowe
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji
W opisywanym miesiącu, najczęściej poruszanym tematem był PR polityczny, o którym pisano 136 razy. Media chętnie zajmowały się także tematem PR-u Polski (61) i lobbingu (32). Natomiast temat samej branży PR poruszano 23 razy.
W marcu 198 razy cytowano i 9 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast nazwy firm, instytucji i agencji w analizowanych publikacjach były przytaczane 101 razy. W części przekazów cytowano/wzmiankowano po kilka osób, agencji lub instytucji.
fot. mat. prasowe
Media publikujące informacje o PR
Media publikujące informacje o PR
Najczęściej przytaczanymi w temacie PR-u organizacjami/ instytucjami/ firmami, były POT (9), BCC (5) i Asseco Poland (5), a agencjami PR - On Board PR i Ciszewski Financial Communications, które wymieniono po dwa razy.
W opisywanym miesiącu ekspertem najchętniej proszonym o komentarz PR-owski był Wojciech Jabłoński, którego cytowano 22 razy. Drugie miejsce zajęli ex aequo Bartłomiej Biskup (16) i Eryk Mistewicz (16).

oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl