Instytut Dobrego Smaku
2004-06-29 00:43
Na mocy podpisanej umowy krakowska agencja Empathy Internet została partnerem internetowym Instytutu Dobrego Smaku. W ramach współpracy uruchomiony został oficjalny serwis internetowy www.instytutdobregosmaku.pl.
Przeczytaj także: Nowy serwis Tele-Fonika Kable
Partnerzy Instytutu Dobrego Smaku: Piotr Bikont, Robert Makłowicz i Aleksander Janicki poprzez swoją działalność zamierzają pielęgnować najlepsze tradycje kultury polskiej, a także rozwijać kulturę kulinarną, zarówno polską jak i światową. Funkcjonowanie Instytutu zakłada również działalność edukacyjną w tym zakresie, promocję i ochronę produktów i kuchni regionalnych, działalność na rzecz podnoszenia poziomu rodzimej gastronomii, wspieranie inicjatyw na rzecz popularyzacji kultury i sztuki ze szczególnym uwzględnieniem sztuki kulinarnej.Serwis internetowy ma stać się efektywnym medium komunikacji pomiędzy Instytutem, a osobami zainteresowanymi jego działalnością. Oprócz stale uzupełnianych działów dotyczących działalności Instytutu odwiedzający go użytkownik przejrzeć może archiwum tekstów z cyklu "Makłowicz do Bikonta, Bikont do Makłowicza", a także inne ciekawe publikacje tworzone przez zespół redaktorski serwisu. Dynamiczna, a jednocześnie elegancka szata graficzna podkreśla estetykę, korespondując jednocześnie ze stylem działania Instytutu Dobrego Smaku.
Serwis wykonany w technologii Flash MX wspierany jest modułem administracyjnym opartym na autorskim systemie eiCMS. W kolejnym etapie prac planowane jest uruchomienie sklepu internetowego z produktami gastronomicznymi.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl