Marki godne zaufania 2010
2010-04-27 10:33
Najczęściej wskazywane marki w Europie 2010 © fot. mat. prasowe
Już po raz dziesiąty Europejczycy wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna, jubileuszowa edycja badania European Trusted Brands pokazała duże przywiązanie Polaków do krajowych marek m.in. w kategorii bank, towarzystwo ubezpieczeniowe i biuro podróży. Marki wskazane przez polskich respondentów zostały nagrodzone Złotym i Kryształowym Godłem European Trusted Brands 2010.
Przeczytaj także: Marki godne zaufania 2009
Każdego roku wyniki badań European Trusted Brands są podstawą do przyznania nagród – Złotego i Kryształowego Godła, przy czym zdobycie jednej statuetki nie wyklucza możliwości otrzymania drugiej. Złote Godła przyznawane są w kategorii ilościowej, w której respondenci spontanicznie wskazują Najbardziej Godną Zaufania markę. Kryształowe Godła, przyznawane są w kategorii jakościowej, w której marki oceniane są przez badanych według 4 kryteriów: jakości, wartości w stosunku do ceny, silnego wizerunku i zrozumienia potrzeb klienta.fot. mat. prasowe
Najczęściej wskazywane marki w Europie 2010
„W tym roku już po raz 10 europejscy konsumenci wybrali marki, którym ufają najbardziej. To interesujące móc obserwować zmiany, które pokazują nam uzyskane wyniki. Cykliczność naszego badania pozwala na analizowanie trendów i zmian marketingowych. Marki, które zwyciężyły w tym roku otrzymają Złote i Kryształowe Statuetki. Niektóre otrzymają nagrodę po raz kolejny a inne po raz pierwszy. To tym bardziej cieszy, gdyż widzimy, że rynek żyje, ewoluuje, a konsument jest elastyczny i dokonuje świadomych wyborów marek godnych zaufania” – mówi Jolanta Gajewska, Dyrektor Działu Reklamy Reader’s Digest.
Złote i Kryształowe Godła European Trusted Brands 2010 dla marek godnych zaufania – wybory polskich konsumentów
fot. mat. prasowe
Kategorie lokalne - Polska
Przeczytaj także:
Marki godne zaufania 2014
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands, Reader's Digest, marka, marki