Sektor MSP a Internetowa Rewolucja
2010-05-07 09:46
Przeczytaj także: Sukces akcji "Internetowa Rewolucja"
Według badań z ubiegłego roku 80% polskich firm korzysta z internetu, ale tylko połowa ma własną stronę internetową. Małe i średnie firmy podchodzą do internetu z dużą rezerwą i nadmierną ostrożnością. Czasami przyczyną jest brak wiedzy, a czasami percepcja Internetu jako zupełnie zbędnego balastu dla ich konkretnej działalności. Inicjatywa Internetowa Rewolucja ma na celu umożliwienie właścicielom wszystkich polskich firm zrobienia pierwszego kroku w wirtualnej rzeczywistości bez ryzyka i ponoszenia kosztów.
Rewolucyjne zmiany
Aby jeszcze lepiej dopasować się do potrzeb przedsiębiorców inicjatywa wchodzi w kolejny etap działań z nowym serwisem google.pl/rewolucja i identyfikacją wizualną. Wprowadzono także kilka nowych elementów takich jak:
- Miejsca Google – w ramach programu w prosty sposób można bezpłatnie przypisać wizytówkę firmy do konkretnego miejsca na internetowych mapach. Wszyscy, którzy będą poszukiwać firmy w sieci, w łatwy sposób uzyskają informacje o jej lokalizacji. Aby tego dokonać, nie trzeba posiadać własnej strony www. Wystarczą zwykłe dane kontaktowe.
- Nowy prostszy kreator stron www – home.pl zaprojektowało intuicyjny i łatwy w obsłudze kreator stron www. W ten sposób jeszcze więcej osób może w ciągu kilkunastu minut stworzyć własną stronę internetową.
- Szkolenia online – teraz przedsiębiorcy nie będą musieli dostosowywać się do konkretnej pory czy miejsca szkolenia. Będą mogli odbyć je za pośrednictwem komputera na żywo lub odtworzyć o dowolnej porze tak, aby nie kolidowało to z ich codziennymi obowiązkami.
- Infolinia dla firm przygotowujących pierwszą reklamę Google – dzięki niej przedsiębiorca w łatwy sposób przy pomocy konsultanta będzie mógł przejść przez proces rejestracji online, zyskując również wsparcie przy uruchomieniu pierwszej kampanii reklamowej w internetowej wyszukiwarce.
Ponadto oczywiście utrzymane zostają dotychczasowe świadczenia - firmy z sektora MŚP biorące udział w akcji będą miały w ramach pakietu startowego dostęp do darmowej rejestracji domeny i darmowej strony www teraz na 6 miesięcy wraz z całodobową pomocą techniczną oraz kuponów na darmową reklamę w Google o wartości 250 zł.
Organizatorzy będą prowadzili także inne działania promocyjne i edukacyjne, w tym w regionach. Uczestniczący w akcji przedsiębiorcy będą natomiast mogli podzielić się swoimi pierwszymi sukcesami w sieci zgłaszając je poprzez specjalny formularz online. Wybrane historie sukcesu i wrażenia z pierwszych kroków w internecie przedstawiane będą na stronie inicjatywy google.pl/rewolucja.
Przeczytaj także:
Internetowa Rewolucja w sektorze MSP

1 2
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
sektor małych i średnich przedsiębiorstw, MSP, domeny internetowe, strony internetowe, reklama w sieci, firmowe strony www