Branża PR w mediach IV 2010
2010-05-13 10:31
Przeczytaj także: Branża PR w mediach III 2010
W opisywanym miesiącu, najczęściej poruszanym tematem był PR polityczny, o którym pisano 79 razy. Media rzadziej niż zwykle zajmowały się także tematem PR-u Polski (27) i lobbingu (9). Więcej uwagi poświęcono zagadnieniom związanym z relacjami inwestorskimi (24), a o samej branży PR pisano 17 razy.fot. mat. prasowe
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji
W kwietniu 114 razy cytowano i 4 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast nazwy firm, instytucji i agencji w analizowanych publikacjach były przytaczane 63 razy. W części przekazów cytowano/wzmiankowano po kilka osób, agencji lub instytucji.
W opisywanym miesiącu ekspertami najczęściej proszonymi o komentarz PR-owski byli ex aequo Wiesław Gałązka i Wojciech Jabłoński, których cytowano po 9 razy. Drugie miejsce zajął Bartłomiej Biskup (7).
fot. mat. prasowe
Media publikujące informacje o PR
Media publikujące informacje o PR
Najczęściej przytaczanymi w temacie PR-u organizacjami/ instytucjami/ firmami, były Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych (4), ZFPR (2) i BCC (2).
Agencjami, o których w kwietniu pisano najczęściej były firmy Ciszewski PR (3) i On Board PR (2).

oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl