Urodziny Carrus.pl
2004-07-13 00:01
Dokładnie 12 lipca 2003r w sieci oficjalnie pojawił się Carrus.pl - serwis darmowych ogłoszeń motoryzacyjnych. Dzisiaj twórcy witryny świętują pierwsze urodziny swojego dzieła, które przez ten okres nie obyło się bez kilku poważnych zmian.
Przeczytaj także: Nowy serwis motoryzacyjny
Przez rok działalności witryna zdobyła sobie sporą liczbę użytkowników, co potwierdza ponad 7,5 tysiąca aktualnie wystawionych ogłoszeń. Każdy może je dodawać bezpłatnie, a dla komisów samochodowych przeznaczona jest specjalna oferta. Mogą z niej skorzystać także osoby zawodowo zajmujące się obrotem samochodami, w chwili obecnej jest to oferta darmowa. Użytkownicy, którzy zdecydują się z niej skorzystać, otrzymują dostęp do specjalnego panelu, z poziomu którego mogą łatwo dodać dowolną liczbę samochodów, a także rozreklamować swoją ofertę.Liczne modyfikacje zaszły w serwisie pod względem technologicznym. Obecnie witryna jest zgodna ze specyfikacją XHTML, dzięki czemu strony ładują się szybciej i wyglądają jednakowo we wszystkich przeglądarkach. Kilku zmianom uległ również layout Carrus.pl - obecnie można oglądać nową wersję kolorystyczną, retuszowi uległo także logo serwisu.
Twórcy Carrus.pl zdecydowali się wstąpić do sieci reklamowej ArboMedia, która zajmuje się profesjonalnym zarządzaniem przestrzenią reklamową w serwisie. Współpraca została zawiązana kilka miesięcy temu, już widać jej pierwsze efekty.
Chociaż przez ostatnie 365 dni wprowadzono w serwisie wiele zmian, twórca Carrusa - Michał Kabziński - nie zamierza na tym poprzestawać: "Zauważyliśmy, iż wielu użytkowników tworzy na darmowych serwerach strony poświęcone tylko jednemu ogłoszeniu, umieszczając tam bardziej szczegółowe dane pojazdu czy większą ilość zdjęć. Niestety serwery te są zawodne, a adresy często skomplikowane. Dlatego też, już niebawem wyjdziemy z propozycją dla takich użytkowników - uruchomimy możliwość prezentacji ogłoszenia na własnej stronie (np audi-100.carrus.pl), obsługa odbywać się będzie za pomocą prostego panelu administracyjnego".
W najbliższym czasie twórcy serwisu planują stworzyć dwie nowe oferty - dla osób zawodowo zajmujących się obrotem samochodami używanymi i drugą - dla salonów samochodowych. Carrus.pl stanie się wkrótce miejscem informacji o atrakcyjnych promocjach w tychże salonach, sezonowych obniżkach etc.
Przeczytaj także:
Mieszkanie na sprzedaż: czy warto promować ogłoszenie?
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl