Megapanel: serwisy tematyczne III 2010
2010-05-24 11:31
© fot. mat. prasowe
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawiły zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za marzec 2010 roku.
Przeczytaj także: Megapanel: serwisy tematyczne I 2010
BIZNES, FINANSE, PRAWOfot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
W kategorii „Budownictwo i nieruchomości” wciąż króluje Gazeta.pl z zasięgiem 10 proc. (w lutym 8,07 proc.). Miejsce drugie i trzecie także bez zmian. W marcu w oczy rzuca się spadek Grupy Interia.pl, z miejsca 6 w lutym na pozycję 8, oraz awans Grupy Wirtualna Polska z miejsca 9 na 7.
E-COMMERCE
W kategorii „E-commerce” w marcu nastąpiła zmiana na podium. Uściślając dotyczy ona miejsca 3, na które to wybiła się Grupa Onet.pl z zasięgiem 11,41 proc. (w lutym 9,15 proc.), spychając tym samym na miejsce 4 witrynę aukcjoner.pl z zasięgiem 10,02 (taki sam zasięg w lutym). Ponadto w marcu twenga.pl przesunęła się w dół aż o 4 oczka (z miejsca 12 w lutym na 16), z kolei wzrosty w porównaniu do lutego odnotowali aż trzej badani: bazarek.pl (z miejsca 14 na 12), Grupa o2.pl (z miejsca 16 na 13) oraz Grupa Interia.pl ( z miejsca 19 na 17).
fot. mat. prasowe
Przeczytaj także:
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2009
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
PBI, Gemius, Megapanel, statystyki internetu, ranking witryn, serwisy tematyczne