Wyniki Megapanel II 2010
2010-04-26 07:23
Przeczytaj także: Megapanel: serwisy tematyczne III 2010
fot. mat. prasowe
W rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych w całości lub częściowo objętych audytem site-centric wg miesięcznej liczby odsłon, pierwsze miejsce należy do Grupy Allegro z ponad 5 mld odsłon, na drugiej pozycji znajduje się Grupa Onet.pl (niecałe 3,5 mld odsłon), a na trzeciej Grupa Wirtualna Polska z niecałe 2,5 mld odsłon.
fot. mat. prasowe
W lutowym rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych w całości lub częściowo objętych audytem site-centric wg miesięcznego czasu, na pierwszym miejscu uplasowała się Grupa Onet.pl z 74 224 474,36 godzin. Na drugiej pozycji znajduje się Grupa Wirtualna Polska z 65 652 993,09 godzin, a na trzeciej Grupa Allegro.pl z 54 674 416,73 godzin.
fot. mat. prasowe
W lutowym rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych w całości lub częściowo objętych audytem site-centric wg zasięgu pierwsze miejsce zajmuje Grupa Onet.pl z zasięgiem 72,60 proc., drugie miejsce zajmuje Grupa Gazeta.pl z 64,41 proc. zasięgu, natomiast trzecie miejsce należy do Grupy Wirtualna Polska.pl z 63,05 proc.
W lutowym rankingu TOP 20 aplikacji wygrywa komunikator internetowy Gadu-Gadu, którego zasięg dochodzi do 40 proc. Drugie miejsce zajmuje program do odtwarzania multimediów cyfrowych, Windows Media Player z 27,26 proc. Z kolei trzecie miejsce zajmuje komunikator Skype z zasięgiem 27,22 proc.
fot. mat. prasowe
Informacje o badaniu
Liczebność próby: N= 17 265. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
Przeczytaj także:
Wyniki Megapanel IV 2010
1 2
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl