Wyniki Megapanel IV 2010
2010-06-24 13:47
Przeczytaj także: Megapanel: serwisy tematyczne III 2010
W rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych w całości lub częściowo objętych audytem site-centric wg miesięcznego czasu, na pierwszym miejscu uplasowała się Grupa Onet.pl z 81 263 960,51 godzin. Na drugiej pozycji znajduje się Grupa Wirtualna Polska z 65 259 002,53 godzin, a na trzeciej Grupa Allegro.pl z 49 620 391,45 godzin. Jeśli chodzi o zmiany w porównaniu do marca, warto zwrócić uwagę na wypadnięcie z zestawienia demotywatorów.pl, które w marcu znajdowały się na miejscu 7. Największy wzrost odnotowała Grupa TVN, która z miejsca 16 w marcu znalazła się na miejscu 9. W górę powędrowały Grupa GG Network (z 9 na 7), Grupa Spilgames ( z 10 na 8), Grupa Eska ( z 11 na 10), Grupa Eurozet ( z 14 na 11), joemonster.org (z 17 na 15), Grupa Polskapresse ( z 18 na 16), Grupa Media Regionalne (z 20 na 17) oraz filmweb.pl (z 19 na 18). Na 19 i 20 miejscu pojawiły się odpowiednio: targeo.pl i Grupa Axel Springer.
fot. mat. prasowe
W kwietniu pojawił się ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric wg zasięgu. Na pierwszym miejscu znalazła się Grupa Onet.pl z zasięgiem 75,49 proc., na miejscu drugim Grupa Gazeta.pl z zasięgiem 66,22 proc., a na trzecim miejscu Grupa Wirtualna Polska z 66,06 proc.
fot. mat. prasowe
W kwietniowym rankingu TOP 20 aplikacji wygrywa komunikator internetowy Gadu-Gadu, którego zasięg wynosi prawie 38,90 proc. Drugie miejsce nadal zajmuje komunikator Skype z zasięgiem 27,02 proc. (w marcu 27,43 proc.). Windows Media Player z zasięgiem 24,63 proc. (w marcu 26,81 proc.) zajmuje trzecie miejsce. Google Earth z miejsca 12 w marcu wskoczyła na pozycję 8. Wzrost odnotował również komunikator AQQ, który z miejsca 16 w marcu wskoczył na miejsce 14. Spadek o jedno oczko odnotowały Aplikacja Google Desktop (z 8 na 9), Komunikator Tlen (z 10 na 11), BestPlayer (z 14 na 15), iTunes ( z 15 na 16) oraz GOM Player (z 18 na 19).
fot. mat. prasowe
Informacje o badaniu
Liczebność próby: N= 16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
Przeczytaj także:
Wyniki Megapanel III 2010
1 2
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl