Megapanel: serwisy tematyczne IV 2010
2010-06-26 00:07
Przeczytaj także: Megapanel: serwisy tematyczne II 2010
SPORT
fot. mat. prasowe
W kategorii „Sport” nastąpiły zmiany w pierwszej trójce zestawienia. N pierwszym miejscu Grupa Wirtualna Polska z miejsca 3, na drugim miejscu Grupa Onet.pl z miejsca 1, a na miejscu trzecim Grupa Gazeta.pl z miejsca 2. Grupa Axel Springer odnotowała w kwietniu 5 oczkowy wzrost i znalazła się na miejscu 8. Miejsce 12 zajęła witryna soccer-live.pl, która awansowała z miejsca 15. Na miejscach 19 i 20 znalazły się 2 witryny nie notowane w marcu i są to Grupa Kadra.pl i meczenazywo.pl.
STYL ŻYCIA
fot. mat. prasowe
W kategorii „Styl życia” ponownie WP.pl wyprzedza Grupę Gazeta.pl i awansuje na miejsce 3. Dwa pierwsze miejsca pozostają za to bez zmian. Pozostałe miejsca uległy przetasowaniom jedno- i dwu-oczkowym.
TURYSTYKA
fot. mat. prasowe
W kategorii „Turystyka” bez zmian w czołówce w porównaniu do marca. Grupa Onet.pl utrzymała pozycję lidera, rozklad-pkp.pl plasuje się na pozycji drugiej, a na trzeciej znajduje się Grupa WP.pl. W porównaniu do marca największą zmianą jest spadek Grupy G+J Polska z miejsca 8 na 12 oraz Grupy Wakacje.pl z miejsca 15 na 19. Awans o trzy oczka odnotowała Grupa Meteor24.pl. Na miejscu 20 pojawiła się witryna turystyka-polska.pl.
WYSZUKIWARKI I KATALOGI
fot. mat. prasowe
W kategorii „Wyszukiwarki i katalogi” na miejscu pierwszym Grupa Google z zasięgiem 92,07 proc. Największymi zmianami w kwietniu w porównaniu do marca jest spadek Grupy Toplista.pl z miejsca 12 na 16, oraz awans grupy Interia.pl z miejsca 14 na 11. W zestawieniu na miejscu 20 pojawiła się nie notowana w marcu Grupa Gazeta.pl.
Informacje o badaniu
Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
Przeczytaj także:
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2015
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
MegaPanel PBI/Gemius, statystyki internetu, Megapanel, metodologia badania, statystyki oglądalności