Klienci polecają Dialog
2004-07-27 09:48
© fot. mat. prasowe
Według badania TNS Telecoms Index, realizowanego co miesiąc przez TNS OBOP, w czerwcu br. na pierwszym miejscu pod względem rekomendacji operatora telefonii stacjonarnej wśród własnych abonentów uplasowała się Telefonia Dialog (75%). Drugą pozycję zajęła Netia, którą polecało 67% własnych abonentów.
Przeczytaj także: UKE: dostęp do Internetu BSA a oferta TP
Trzecia w czerwcowym rankingu była Telekomunikacja Polska – 58%. Kolejność operatorów w rankingu rekomendacji nie zmieniła się w porównaniu z majem 2004.Wykres. Rekomendacja operatora telefonii stacjonarnej wśród własnych abonentów
Podstawa: Abonenci danego operatora
Dane rolowane trzymiesięcznie
Maj i czerwiec 2004
fot. mat. prasowe
Identyczną kolejność TNS OBOP odnotował, jeśli chodzi o odsetek najbardziej zadowolonych klientów. Pierwsze miejsce ponownie zajęła Telefonia Dialog (73%), druga pozycja przypadła Netii (58%), a trzecia – Telekomunikacji Polskiej (37%). Kolejność w tym rankingu również nie zmieniła się od maja 2004.
Wykres. Satysfakcja z usług operatorów telefonii stacjonarnej - odsetek osób bardzo zadowolonych (klienci, którzy przyznali oceny 8, 9 lub 10 w skali od 1 do 10)
Podstawa: Abonenci danego operatora
Dane rolowane trzymiesięcznie
Maj i czerwiec 2004
fot. mat. prasowe
Przeczytaj także:
UKE: konsultacje w sprawie rozdziału TP S.A.
oprac. : TNS OBOP