Wyniki Megapanel V 2010
2010-07-26 12:56
Przeczytaj także: Megapanel: serwisy tematyczne IV 2010
W rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych w całości lub częściowo objętych audytem site-centric wg miesięcznego czasu, na pierwszym miejscu uplasowała się Grupa Onet.pl z 78 037 542 godzin. Na drugiej pozycji znajduje się Grupa Wirtualna Polska z 69 277 138 godzin, a na trzeciej Grupa Allegro.pl z 52 470 370 godzin.
Zmiany w zestawieniu pojawiły się na miejscu 9, na które z miejsca 10 wskoczyła Grupa Eska, która tym samym zepchnęła o jedno oczko w dół Grupę TVN. Największy spadek odnotowała Grupa G+J Polska, która spadła z miejsca 14 na 17. Z zestawienia wypadła Grupa Axel Springer (miejsce 20 w kwietniu), a jej miejsce zajęła witryna nokaut.pl.
fot. mat. prasowe
W rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric wg zasięgu na pierwszym miejscu znalazła się Grupa Onet.pl z zasięgiem 75,49 proc., na miejscu drugim Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 67,39 proc., a na trzecim miejscu Grupa Gazeta.pl z 65, 84 proc. zasięgiem. Na pozostałych miejscach zestawienia dość spokojnie. Odnotowano tylko dwa przetasowania między Grupą Money.pl i Grupą Infor (miejsca 10 i 11) oraz między Grupą Murator i dobreprogramy.pl (miejsca 15 i 16). Z zestawienia wypadła Grupa Spilgames (20), a jej miejsce zajęła Grupa Pkt.pl.
fot. mat. prasowe
W majowym rankingu TOP 20 aplikacji wygrywa komunikator internetowy Gadu-Gadu, którego zasięg wynosi prawie 39 proc. Drugie miejsce nadal zajmuje komunikator Skype z zasięgiem 27,70 proc. Windows Media Player z zasięgiem 25,45 proc. zajmuje trzecie miejsce. Google Earth znowu powędrowała w górę i w maju znalazła się na miejscu 7.
fot. mat. prasowe
Informacje o badaniu
Liczebność próby: N= 16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
Przeczytaj także:
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2015
1 2
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
MegaPanel PBI/Gemius, statystyki internetu, Megapanel, metodologia badania, statystyki oglądalności