Wyniki Megapanel VI 2010
2010-08-24 14:33
Przeczytaj także: Wyniki Megapanel V 2010
W rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych w całości lub częściowo objętych audytem site-centric wg miesięcznego czasu, na pierwszym miejscu uplasowała się Grupa Onet.pl z 70 187 786 godzin, drugiej pozycji znajduje się Grupa Wirtualna Polska z 65 484 254 godzin, a na trzeciej Grupa Allegro.pl z 44 637 122 godzin.
Zmiany w zestawieniu pojawiły się na miejscu 10, na którym nastąpiło przetasowanie pomiędzy Grupą Eurozet i Grupą TVN. Pozostałe miejsca w tabeli również uległy jedno-oczkowym przetasowaniom. Największy wzrost odnotowała witryna targeo.pl, która wskoczyła na miejsce 16 z 19.
fot. mat. prasowe
Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych w całości lub częściowo objętych audytem site-centric w
W rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric wg zasięgu na pierwszym miejscu znalazła się Grupa Onet.pl z zasięgiem 73,90 proc., na miejscu drugim Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 67,09 proc., a na trzecim miejscu Grupa Gazeta.pl z 63,56 proc. zasięgiem. Na pozostałych miejscach zestawienia dość spokojnie. Odnotowano przetasowania między Grupą Infor i Grupą Money.pl (miejsca 10 i 11). Największy wzrost dotyczy Grupy Pino.pl (z miejsca 17 na 13). Największy spadek odnotowała Grupa Media regionalne (z 12 na 15). Na miejscu 19 i 20 pojawiły się dwie nie notowane w maju Grupy: Grupa Spilgames oraz Grupa Endupresse.pl. Z zestawienia wypadła Grupa G+J Polska.
fot. mat. prasowe
Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric wg zasięgu, VI 2010
W czerwcowym rankingu TOP 20 aplikacji wygrywa komunikator internetowy Gadu-Gadu, którego zasięg wynosi prawie 38 proc. Drugie miejsce nadal zajmuje komunikator Skype z zasięgiem 25,77 proc. Windows Media Player z zasięgiem 25,21 proc. zajmuje trzecie miejsce. W całym zestawieniu nastąpiły niewielkie przetasowania. Nowością na miejscu 19 jest aplikacja KMplayer.
fot. mat. prasowe
Ranking aplikacji wegług zasięgu miesięcznego, VI 2010
Informacje o badaniu
Liczebność próby: N= 16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
1 2
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl