eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacjaASTER BIZNES: wideokonferencje dla firm

ASTER BIZNES: wideokonferencje dla firm

2010-09-07 00:03

ASTER BIZNES wprowadził nową usługę wideokonferencji dedykowaną przede wszystkim dla firm z kilkoma oddziałami oraz dla mobilnych pracowników sektora małych, średnich i dużych firm. Usługa bazuje na obrazie i dźwięku jakości HD. Według wyliczeń analityków, firmy powszechnie wykorzystujące rozmowy wideo mogą liczyć na oszczędności rzędu 5-6% wszystkich kosztów operacyjnych.

Przeczytaj także: Telefony biznesowe Polycom

Nowa usługa firmy ASTER dla Klientów biznesowych jest platformą świadczącą usługi wielostronnych rozmów wideo w jakości HD, z możliwością współdzielenia plików, np. prezentacji, dokumentów, arkuszy kalkulacyjnych, obrazów itp. ASTER BIZNES we współpracy z partnerem technologicznym – Mobitoki Sp. z o.o. stworzył profesjonalną usługę opartą na platformie Vidyo.

W trakcie prowadzonej wideokonferencji może w niej uczestniczyć od 2 do 100 osób w ramach firmy, niezależnie od ich rozproszenia geograficznego. Możliwe jest także dołączanie do wideokonferencji gości spoza firmy, np. kontrahentów, którzy posiadają usługi wideokonferencji pochodzące od innego dostawcy. W trakcie połączenia wszyscy zalogowani użytkownicy mogą współdzielić między sobą dokumenty oraz prezentacje (w osobnym oknie) bez pojawienia się opóźnień audio-wideo.

Usługa wideokonferencji została zbudowana na bazie technologii, która wykorzystuje Scalable Video Coding (SVC) - ulepszoną wersję kodeka H.264. Skalowalne kodowanie wideo SVC jest kluczem do uzyskania dobrej jakości, niezawodnego środowiska wideokonferencyjnego, które wykorzystuje publiczne i konwergentne sieci IP jako naturalne medium komunikacji. Tym samym SVC jest prawdziwym krokiem naprzód w technologii wideokonferencyjnej.

Przygotowany system wideokonferencji działa na większości dostępnych łączy internetowych oraz obecnie praktycznie na każdym komputerze PC. Jednocześnie zaproponowane rozwiązanie zapewnia bezpieczeństwo w trakcie prowadzonych rozmów. Dla osiągnięcia maksimum jakości audio-wideo, konieczne jest stosowanie kilku, zoptymalizowanych pod względem współpracy urządzeń.

Usługa skierowana jest przede wszystkim dla firm, które posiadają co najmniej kilka oddziałów lub kilku pracowników w terenie. Wideokonferencje nie mają na celu całkowicie zastąpić spotkań tylko zwiększyć ich częstotliwość, a tym samym podnieść efektywność współpracy. Zaoferowane rozwiązanie jest idealnym narzędziem do przeprowadzania regularnych spotkań roboczych czy prowadzenia zdalnych szkoleń.

W ramach udostępnionej usługi przedstawiciele firm mogą liczyć na dedykowane pakiety odpowiadające potrzebom konkretnego segmentu biznesu: BIZNES Wideokonferencje Komfort, Intensywny oraz Max.

Pakiet aktywacyjny Wideokonferencje Komfort obejmuje: dostawę akcesoriów do wideokonferencji (kamerę High Definition USB oraz system mikrofonów USB) do miejsca eksploatacji, aktywację usługi, pierwszą kopię aplikacji na komputer PC oraz 2 godzinne szkolenie z obsługi. Jednocześnie w ramach usługi Klient otrzymuje dostęp do dedykowanego portalu umożliwiającego korzystanie z usługi wideokonferencji.

Pakiet aktywacyjnyWideokonferencje Intensywny obejmuje: dostawę i instalację akcesoriów (kompletny nabiurkowy zestaw do wideokonferencji High Definition: system all-in-one kamerą, z ekranym dotykowym LCD 24”, systemem mikrofonów w miejscu eksploatacji na terenie Polski) oraz 2 godzinne szkolenie z obsługi systemu.

Pakiet aktywacyjny Wideokonferencje Max obejmuje: dostawę i instalację akcesoriów (wyposażenie sali konferencyjnej potrzebne do odbywania wideokonferencji High Definition: wideoterminal, kamera ptz, system mikrofonów, dwa monitory 50”), całość zamontowana na mobilnym statywie, w miejscu eksploatacji na terenie Polski oraz 2 godzinne szkolenie z obsługi systemu.

Dodatkowo w każdym zaproponowanym pakiecie Klienci ASTER BIZNES otrzymują możliwość odbywania wideokonferencji ze wszystkimi standardowymi wideoterminalami H.323 i SIP. Usługa obejmuje również przesyłanie prezentacji z komputera oraz możliwość nagrywania i streamingu nagranych i odbywającej się na żywo wideokonferencji - również w jakości HD. Oferowany limit dla wielkości nagrań wynosi 10 GB.

Przeczytaj także: Telefon Polycom VVX 60 Telefon Polycom VVX 60

oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Telefon Samsung S5530

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: