Nowy serwis PKO BP
2004-08-23 12:00
W sieci ruszył nowy serwis PKO Banku Polskiego. Jest to kolejny etap w realizacji koncepcji obecności banku w Internecie. Portal powstał ze względu na szybko rozwijającą się ofertę produktową PKO BP i w odpowiedzi na stale rosnące wymagania Klientów.
Przeczytaj także: Skuterem na Olimpiadę
Pod adresem użytkownicy znajdą funkcjonalne menu, skonstruowane tak, aby od razu po określeniu swoich oczekiwań wobec banku mogli zapoznać się z jego kompleksową ofertą. Wszystkie wiadomości produktowe podzielone są według kryterium grupy docelowej. Bez względu na to, czy internauta - przykładowo - jest jeszcze uczniem, czy samodzielnym przedsiębiorcą, za pomocą funkcjonalnych narzędzi bez problemu dotrze do wybranego działu i poszukiwanych informacji.Nowością jest dział Aktualności i Biuro Prasowe. Dzięki nim Klienci banku będą mieli dostęp do stale aktualizowanych informacji o nowych produktach i usługach czy sieci placówek i agencji PKO BP. Biuro prasowe to duże ułatwienie dla dziennikarzy, którzy potrzebują szybkiego dostępu do aktualnych komunikatów prasowych lub chcą zebrać szeroki materiał o działalności banku.
Zarejestrowani użytkownicy mogą określić stronę startową z wybranym profilem Klienta. Internauci zasubskrybowani na poprzednim serwisie PKO BP mają możliwość uzupełnić swoją subskrubcję i dzięki niej za pośrednictwem poczty elektronicznej otrzymywać bieżące informacje na temat nowości bankowych i zmian dokonywanych w serwisie banku.
Serwis oprócz oferty produktów i usług bankowych zawiera odnośniki do stron internetowych spółek należących do grupy PKO BP, serwisu PKO Bank Polski Kulturze Narodowej oraz niedawno powstałego Serwisu Olimpijskiego.
Projektem serwisu i jego wykonaniem zajęła się Agencja Interaktywna HYPERmedia.
"Przy projektowaniu serwisu skupiliśmy się na przejrzystości layoutu. Nie chcieliśmy, aby użytkownicy gubili się w gąszczu zakładek i linków. Naszym celem było, aby każdy obecny jak i przyszły Klient PKO Banku Polskiego mógł szybko i efektywnie dotrzeć do poszukiwanych informacji." – mówi Tomasz Toczewski, koordynator projektu od strony Agencji HYPERmedia.
Uruchomienie nowego serwisu internetowego jest kolejnym etapem realizacji koncepcji obecności PKO Banku Polskiego Internecie. W ramach tej koncepcji w maju br. bank rozpoczął stałą promocję na największych portalach internetowych, a niedawno do dyspozycji internautów oddano nowy serwis Bankowego Domu Maklerskiego PKO BP. Nową szatę graficzną uzyskał też serwis OFE Bankowy, a niebawem uruchomiony zostanie nowy portal PKO Credit Suisse.
Od marca br. PKO Bank Polski jest ponadto patronem serwisu olimpijskiego Wirtualnej Polski, który w ostatnich dniach bije rekordy odwiedzalności. Tylko w ciągu pierwszego tygodnia Olimpiady serwis odwiedziło aż 1 mln internautów.
Przeczytaj także:
Wirtualny makler
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
PKO BP, PKO Credit Suisse, HYPERmedia, OFE Bankowy, BDM PKO BP, Serwis Olimpijski