Muzeum banerów
2004-08-24 01:03
Przeczytaj także: Nowość w reklamie internetowej
Jak się okazuje, podobnie jak reklamy telewizyjne, również banery mają swoich zagorzałych fanów. Niewątpliwe należy do nich projektantka stron internetowych z Toronto, Tari Akpodiete. To właśnie ona stworzyła sieciowe muzeum banerów, które – jak przyznaje - ma być źródłem inspiracji dla twórców, ale równocześnie jest wyrazem jej obsesyjnego hobby. W zbiorach znalazło się bowiem aż 15 tys. banerów wszelkich typów.Autorka strony twierdzi, że analiza banerów pomaga w tworzeniu nowych pomysłów, zwłaszcza, że banery często są dopasowane stylistycznie do stron, na których zostały umieszczone. Dlatego BannerReport.com może być traktowane jako przegląd różnych trendów projektowych w internecie.
![Jak oglądamy wideo w Internecie? [© Syda Productions - Fotolia.com] Jak oglądamy wideo w Internecie?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/skutecznosc-reklamy/Jak-ogladamy-wideo-w-Internecie-131225-150x100crop.jpg)
oprac. : 4Press