Olimpijski wirus TP
2004-08-24 11:10
"Zaproś do siebie Olimpijczyka", "Wrzuć kumpla na pierwszą stronę Gazety", "Wyślij rodzinie kartkę z Aten" - to tylko niektóre z atrakcji zaproponowanych internautom przez Telekomunikację Polską, portal Gazeta.pl oraz agencję digital One w ramach okolicznościowego serwisu poświęconego tegorocznej Olimpiadzie w Atenach.
Przeczytaj także: TPSA partnerem Cisco
Interaktywne gadżety olimpijskie, których pomysłodawcą i wykonawcą jest digital One - udostępnione są internautom na stronach serwisu, współtworzonego przez Gazeta.pl oraz Telekomunikację Polską - Generalnego Sponsora Reprezentacji Olimpijskiej.Wśród propozycji znajduje się osobisty komunikator sportowy - "Olimpijczyk", którego zadaniem jest dostarczanie bieżących informacji z Aten wprost na pulpit użytkownika oraz promowanie tematów pokrewnych Olimpiadzie.
Poza rozwiązaniami typu desktop marketing, do których zalicza się "Olimpijczyk", agencja zrealizowała również projekty wykorzystujące zasady marketingu wirusowego. W oparciu o nie stworzono wyjątkowo lubiane przez internautów gadżety: wygaszacze prezentujące ciekawostki z historii igrzysk, gry oparte na motywach poszczególnych dyscyplin sportowych, oraz gadżety wciągające użytkowników w interakcję na zasadzie dowcipnego redagowania e-kartek czy współtworzenia sensacyjnych wiadomości olimpijskich Gazety.pl, poświęconych sportowym wyczynom własnych znajomych.
Serwis olimpijski oraz jego interaktywne atrakcje, reklamowane online i w telewizji, dostępne będą dla użytkowników Sieci do połowy września br.
digital One współpracuje z Telekomunikacją Polską od dwóch lat. Ostatnio zrealizowanym w ramach tej współpracy projektem jest serwis korporacyjny tp.
Przeczytaj także:
Umowa Społeczna w TP
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl