Idea24 on-line
2004-08-27 12:32
Idea udostępniła system elektronicznej obsługi klientów Idea24 on-line. Dzięki niemu abonenci Idei (postpaid) mogą m.in.: samodzielnie aktywować lub deaktywować wybrane usługi, zmienić adres do korespondencji lub formę płatności.
Przeczytaj także: Idea: 260 mln PLN zysku
Z systemu Idea24 on-line mogą korzystać wszyscy użytkownicy ofert abonamentowych sieci Idea (Idea dla Ciebie, Idea dla Firm). Za pośrednictwem usługi Idea24 on-line można przeprowadzić większość operacji na numerze telefonu (kontrakcie) lub koncie abonenckim.Idea24 on-line składa się z czterech części: Dane abonenta, Płatności, Usługi, Kontakt z BOK. Wiele operacji, które do tej pory wymagały kontaktów z telefonicznym Biurem Obsługi Klienta *22 lub wizyty w punkcie sprzedaży, teraz można zrealizować przez komputer i Internet.
W zakładce Dane abonenta użytkownik Idea24 on-line może sprawdzić swoje dane adresowe, a w razie potrzeby także zmienić adres do korespondencji, pod który wysyłane są do niego faktury za usługi w sieci Idea i informacje o ofercie.
W dziale Płatności abonent Idei uzyska informacje o okresie rozliczeniowym, formie płatności i ostatniej fakturze. Może także przejrzeć faktury wystawione w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Ponadto znacznie łatwiej niż dotychczas zleci zmianę formy płatności. Tutaj znajdzie także informacje o swoim planie taryfowym oraz stopniu wykorzystania pakietu minut/ SMSów. Jeśli chce zmienić taryfę, po prostu należy wybrać z listy nową i ją zatwierdzić.
Po wybraniu zakładki Usługi użytkownik Idea24 on-line zobaczy listę usług dostępnych w sieci Idea oraz informacje, które z serwisów ma aktualnie aktywowane. Aby dowiedzieć się więcej o danej usłudze, wystarczy kliknąć na jej nazwę. Automatycznie zostanie wtedy przeniesiony do odpowiedniej sekcji serwisu idea.pl, gdzie prezentowane są szczegółowe informacje. W przypadku niektórych usług (gdy jest to konieczne) może nie tylko dokonać ich aktywacji lub deaktywacji, ale także zmienić ustawienia np. numery telefonów, pod które chce dzwonić taniej (Trzy i Ja, Przyjaciel). Każdorazowo przy dokonywanej zmianie zostanie poinformowany o opłacie, jaką poniesie.
Zakładka Kontakt z BOK umożliwia przesłanie drogą elektroniczną do Biura Obsługi Klienta standardowych pism. Po zaznaczeniu rodzaju pisma: Zlecenie lub Reklamacja klient zobaczy rozwijaną listę, z której może wybrać konkretny typ, zależnie od potrzeb.
Przeczytaj także:
Idea zmienia się w Orange
![Idea zmienia się w Orange [© pizuttipics - Fotolia.com] Idea zmienia się w Orange](https://s3.egospodarka.pl/grafika/Idea/Idea-zmienia-sie-w-Orange-QhDXHQ.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
Idea24 on-line, Idea, system elektronicznej obsługi klientów, Idea dla Ciebie, Idea dla Firm