Nowy marketing w praktyce
2004-09-03 02:54

© fot. mat. prasowe
Obecny na rynku od blisko 10 lat miesięcznik "Marketing w Praktyce" wydawnictwa Infor od września br. pojawia się w nowej szacie graficznej i zmodernizowanej formule
Przeczytaj także: eSperto - marketing i zabawa

fot. mat. prasowe
Częścią wprowadzanych zmian jest portal marketing w praktyce () z rozbudowaną marketingową bazą wiedzy: archiwum redakcyjnym z wyszukiwarką, marketing newsroom oraz sieciowymi artykułami warsztatowymi.
W bazie znajdą się także formularze umów i briefów, przykłady planów marketingowych, prezentacje nowatorskich produktów, przykładowe blogi i chaty.
Przeczytaj także:
SoftBrands przejęty za 80 mln USD
![SoftBrands przejęty za 80 mln USD [© Syda Productions - Fotolia.com] SoftBrands przejęty za 80 mln USD](https://s3.egospodarka.pl/grafika/SoftBrands/SoftBrands-przejety-za-80-mln-USD-d8i3B3.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl