CRM w Veracompie
2003-01-14 14:52
Veracomp uruchomił system CRM (Customer Relationship Management). Nowe rozwiązanie technologiczne pozwoli menedżerom i konsultantom handlowym Veracomp w krakowskiej centrali oraz dziewięciu biurach handlowych efektywniej wspierać partnerów w realizacji projektów informatycznych.
Przeczytaj także: CRM również w wierzytelnościach
CRM wdrożony w Veracomp ułatwia pracę partnerom handlowym dystrybutora. Dzięki uruchomieniu systemu otrzymują oni błyskawicznie potrzebne im informacje – ściśle dostosowane do priorytetów ich firm, przydatne w pozyskiwaniu nowych klientów oraz stymulujące sprzedaż.W ramach CRM konsultanci handlowi Veracomp uzyskali narzędzia do kompleksowej analizy, segmentacji, modelowania, wyraźnego definiowania potrzeb klienta zarówno krótkoterminowo, jak i długoterminowo. System pozwala im przewidywać, identyfikować i wskazywać zainteresowanym partnerom pojawiające się możliwości biznesowych. CRM udostępnia kompletną wiedzę o partnerach, historię kontaktów, informacje o wykonanych działaniach marketingowych. Kluczowym elementem systemu jest moduł opieki nad otwartymi projektami informatycznymi, dzięki któremu można na bieżąco kontrolować status ich realizacji. CRM zawiera także informacje o nowościach i ofertach promocyjnych. Ponadto wzbogacony jest o funkcje organizer'a.
Uruchomienie systemu jest częścią strategii dystrybutora. Jej celem jest pogłębianie więzi z partnerami handlowymi m.in. poprzez zbudowanie nowoczesnego centrum komunikacji, który tworzy zaawansowana infrastruktura teleinformatyczna (system ERP, CRM, VoIP, B2B) łącząca centralę w Krakowie z dziewięcioma biurami handlowymi i pozwalająca na szybką komunikację i dokonywanie transakcji, również online.
Rozwiązanie zostało w całości przygotowane przez dział technologii internetowych Veracomp. Dzięki temu jest ściśle dostosowane do filozofii firmy i wymagań jej klientów. Własna aplikacja informatyczna jest optymalnym narzędziem wspierającym system kontaktów z klientami. Pozwala wykonywać na bieżąco modyfikacje, a tym samym szybko reagować na zmieniające się potrzeby rynku.
CRM jest ściśle zintegrowany z pozostałymi narzędziami biznesowymi firmy: systemami ERP IFS Applications i sprzedaży internetowej V-ZAM, a także aplikacjami do komunikacji wewnętrznej - Veracomp eTools. Mechanizmy analityczne wspierające współpracę z partnerami oraz narzędzia do synchronizacji danych między systemami informatycznymi zostały stworzone przez programistów Veracomp. Interfejs CRM umożliwia zdalną pracę z systemem, dostęp realizowany jest przez standardową przeglądarkę internetową.
Przeczytaj także:
10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl