W internecie czeka Fortuna
2004-09-13 11:37
© fot. mat. prasowe
Serwis marki Fortuna to już drugi projekt zrealizowany wspólnie przez firmę Agros Nova i agencję OS3 multimedia. Strona to nie tylko prezentacja każdej z linii produktów Fortuny, ale także internetowy poradnik, jak żyć zdrowo, energetycznie i aktywnie.
Przeczytaj także: Agros Nova i Maspex: wojna o reklamę
fot. mat. prasowe
Na stronie znajdziemy między innymi dział poświęcony historii marki, sekcję "produkty" prezentującą wszystkie linie produktów Fortuna – Karotka, Fruitmil, Minerado, a także działy: żyj zdrowo i rozrywka.
W części dla aktywnych serwis proponuje diety, ćwiczenia, ciekawostki, alfabet witamin i minerałów, maseczki, porady, a także kalkulator kalorii dla dbających o linię. Dział "Żyj zdrowo" powstał we współpracy z "Poradnikiem Domowym", który udostępnił część swoich publikacji oraz instruktorem Tai Chi Mariuszem Sroczyńskim ze Szkoły Tai Chi Chuan YMAA Warszawa.
Przeczytaj także:
Spór Agros Nova i Maspex nabiera rumieńców
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
Karotka, Agros Nova, OS3 multimedia, soki, Fortuna, nowe serwisy, Fruitmil, Minerado