Nowa wersja WebTimeSheet dla agencji reklamowych
2003-01-15 10:19
Powstała nowa wersja oprogramowania WebTimeSheet firmy Webtel – WebTimeSheet A.R. przeznaczona dla firm świadczących usługi marketingowe na rynku B2B, przede wszystkim dla agencji reklamowych.
Przeczytaj także: Agencje marketingowe czekają na 154,2 mln zł od klientów
WebTimeSheet jest systemem kontroli rentowności projektów oraz ewidencji i nadzoru czasu pracy, zawiera też bazę danych klientów i historię kontaktów z nimi.Oprogramowanie ułatwia zarządzanie projektami i poprawia efektywność pracy.
System nie wymaga żmudnej instalacji sprzętowej w firmie – wystarczy dostęp do Internetu. Po wpisaniu swojego identyfikatora i hasła każdy użytkownik systemu może dostać się do niego i korzystać wyłącznie z przypisanych mu indywidualnie funkcji.
System ma możliwość współpracy z systemami zewnętrznymi, np. księgowymi.
Przeczytaj także:
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
![Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak [© relif - stock.adobe.com] Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/agencje-reklamowe/Agencje-reklamowe-w-klopotach-Dlugi-rosna-zamowien-brak-254089-150x100crop.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl