Trzeci MAKRO Punkt otwarty w Słupsku
2010-11-30 09:49
29 listopada br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło w Słupsku kolejny MAKRO Punkt, dedykowany głównie klientom z sektora handlu detalicznego. Nowy oddział - filia hali w Koszalinie - ma pozwolić właścicielom sklepów z województwa pomorskiego jeszcze lepiej zaopatrywać się w produkty potrzebne do prowadzenia biznesu.
Przeczytaj także: Centrum handlowe Makrum w Bydgoszczy
fot. mat. prasowe
Oferta artykułów dostępnych w MAKRO Punkcie została dostosowana głównie do potrzeb właścicieli sklepów spożywczych. Dlatego podstawową gamę produktów stanowią artykuły spożywcze, takie jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze (np. sosy, przyprawy, zupki), artykuły sypkie, kawa, herbata, słodycze, chemia i kosmetyki, nabiał i tłuszcze. Dodatkowo w MAKRO Punkcie w Słupsku asortyment został rozszerzony o 110 artykułów dla gastronomii. W hali będzie dostępnych około 4300 pozycji i w przeciwieństwie do dużej hali nie będzie tam stoiska rybnego i mięsnego. Powierzchnia MAKRO Punktu wynosi 1500 m2. zadbano o Ustawienie i rodzaj regałów w hali ma zapewniać klientom maksymalną wygodę dokonywania zakupów.
fot. mat. prasowe
Pierwsza hala małego formatu została otwarta w październiku 2009 w Tarnowie. 18 maja 2010 rozpoczął działalność drugi MAKRO Punkt w Lesznie, który jest filią hali MAKRO w Poznaniu.
Przeczytaj także:
Centrum Handlowe Riviera w Gdyni rozbudowane

oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
nowe inwestycje, inwestycje budowlane, powierzchnia handlowa, Makro Cash & Carry