Dzień Dobry w internecie
2004-09-24 03:27
24 września br. rusza nowy serwis internetowy gazety "Dzień Dobry". Będzie miał nowy kształt, bogatszą zawartość z wydzielonym serwisem informacyjnym oraz korporacyjnym.
Przeczytaj także: POLAR w internecie
Pod adresem strony użytkownicy serwisu informacyjnego znajdą funkcjonalne menu z linkami do różnych działów: kultury (z najnowszymi produkcjami kinowymi, muzycznymi, wydawniczymi), rozrywki, kuchni, turystyki.Portal został także wyposażony w forum dyskusyjne, na którym będzie można podzielić się swoją opinią, skomentować zamieszczony artykuł redakcyjny, przesłać ulubiony przepis kulinarny, znalezioną w e-mailu ciekawostkę czy plotkę o sławnych ludziach.
Zainteresowani będą mogli spersonalizować swój telefon komórkowy, za pomocą bogatego contentu dostarczonego przez współpracującą z Wydawnictwem firmę Pixzell. Istotnym elementem kontaktu z internautami będą interakcje wykorzystujące narzędzia e-mail oraz sms.
Internauci będą mogli również pobrać wydanie papierowe gazety (zarówno poniedziałkowe jak i piątkowe). Stwarza to okazję do poznania pisma przez tych, którym gazeta Dzień Dobry nie była dotychczas znana, bądź ułatwić dostęp tym, którzy poprzez specyfikę selektywnej dystrybucji Spółki gazety nie otrzymują.
Wydzielona część korporacyjna serwisu stworzona została z myślą o klientach i partnerach firmy. Można znaleźć tam szeroką ofertę usług reklamowych i dystrybucyjnych Spółki, pobrać najnowsze badania, kalendarz wydawniczy, cenniki gazet oraz magazynów a także zapoznać się z historią tytułu Dzień Dobry.
Serwis przygotowała Super Media Interactive. Tym samym witryna Spółki zostaje włączona do sieci reklamowej IDMnet wchodzącej w skład grupy Super Media. Dzięki takiemu posunięciu, DD Media będzie mogła sprzedawać usługi reklamowe w pakiecie klientom agencyjnym. Z myślą o zapotrzebowaniu na oferty niestandardowe Spółka stworzy również pakiet internet + gazeta oferując dotarcie do określonych grup docelowych w odpowiednim czasie.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl