Odmienione Chio chipsy
2004-09-28 00:02
Ruszył nowy internetowy serwis chipsów Chio. Projekt skierowany jest do młodej grupy użytkowników głównie w wieku 15-24, ludzi kreatywnych i spontanicznych, poszukujących w życiu inspiracji i niekonwencjonalnych rozwiązań.
Po wejściu na www.chio.pl internauta zapraszany jest do zwiedzenia wirtualnego Klubu Chio, w którym może eksplorować różne pomieszczenia: np. salę taneczną, 'chillout room'. Każde z pomieszczeń reprezentuje inny smak chipsów Chio poprzez użytą kolorystykę, styl oraz ‘produkt placement’ w postaci pojawiających się paczek Chio. Przechodząc przez kolejne pomieszczenia, użytkownik styka się z różnymi interaktywnymi atrakcjami: Chio Mixerem, Hyde Parkiem, grami, tapetami, wygaszaczami, dzwonkami, e-kartkami, itp. Na serwisie można także obejrzeć najnowsze spoty reklamowe Chio. Cały czas internaucie towarzyszy dynamiczna muzyka Chio.
"Nowy serwis Chio odpowiada na potrzeby naszych młodych konsumentów, którzy oczekują niekonwencjonalnych rozwiązań i sposobów komunikowania się z nimi. Internet jest doskonałym medium umożliwiającym niestandardowe dotarcie z przekazem" – stwierdziła Beata Syberska, Brand Manager Chio.
Serwis został zaprojektowany i stworzony przez Zentropy Partners, Agencję Interaktywną w grupie McCann Erickson.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl