Internet a zakupy chemii gospodarczej
2010-12-22 12:13
Przeczytaj także: Rola Internetu w zakupach usług telekomunikacyjnych
fot. mat. prasowe
Jak często szukasz w internecie informacji nt. chemii gospodarczej?
Rola Internetu w zakupach produktów chemii gospodarczej
fot. mat. prasowe
Na ile zgadzasz się z poniższymi stwierdzeniami?
fot. mat. prasowe
Czy informacje z internetu są pomocne w decyzjach zakupowych?
Rola reklamy w procesie podejmowania decyzji o zakupie artykułów chemii gospodarczej
fot. mat. prasowe
Reklamy jakich produktów chemii gospodarczej kojarzysz z internetu?
Znajomość marek produktów chemii gospodarczej
W najlepiej rozpoznawanej kategorii produktów chemii gospodarczej (proszki i płyny do prania), badani wykazali bardzo dobrą znajomość aż 9 spośród zaprezentowanych popularnych marek (od 78 do 91% wskazań).
fot. mat. prasowe
Zaznacz wszystkie znajome (nawet ze słyszenia) marki
Informacje o badaniu
Wywiady zrealizowano metodą CAWI (web survey). Respondentów rekrutowano spośród panelu badawczego GfK Polonia, jednego z największych access paneli w Polsce. Respondentami byli internauci, którzy mają decyzyjny wpływ na zakup produktów chemii gospodarczej. Strukturę tej grupy (a co za tym idzie i próby), wg płci, wieku i wykształcenia, oparto na danych badania TGI Index firmy Millward Brown SMG/KRC za okres styczeń – czerwiec 2010 roku. Grupa ta stanowi 30,4% całej próby badania TGI, co w przeliczeniu na populację Polaków w wieku 15+ daje 9,16 miliona osób. Wielkość badanej próby wyniosła 1003 osób, co oznacza iż maksymalny błąd pomiaru wynosi +/-3,1%.Wywiady przeprowadzono w dniach 9 – 17 października 2010 roku.
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl