Zakupy grupowe zyskują popularność
2011-01-28 12:14
Przeczytaj także: Zakupy grupowe Polek
Zakupy grupowe szybko zyskują na popularności wśród polskich internautów. Po pół roku od powstania CityDeal.pl (obecnie Groupon.pl) i Gruper.pl łączny zasięg wszystkich serwisów zakupów grupowych sięga już 18%, a łączna liczba ich użytkowników 3,2 mln. Groupon i Gruper to także zdecydowani liderzy – z ich witryn korzysta odpowiednio 2,6 mln i 785 tys. internautów. Tam też odwiedzający najchętniej kupują zniżkowe bony.fot. mat. prasowe
Jakie znasz serwisy zakupów grupowych?
Jakie znasz serwisy zakupów grupowych?
fot. mat. prasowe
Wielkość miejscowości a korzystanie z witryn zakupów grupowych
Wielkość miejscowości a korzystanie z witryn zakupów grupowych
Badanie wskazuje, że na strony serwisów zakupów grupowych zaglądają przede wszystkim internauci w wieku 15-34 lat, osoby te stanowią 58% wszystkich użytkowników serwisów grupowych. Liczną grupą użytkowników serwisów są także osoby w wieku 35-44 (17%) w pozostałych grupach wiekowych zainteresowanie serwisami zakupów grupowych jest nieco niższe.
fot. mat. prasowe
Wiek użytkowników serwisów zakupów grupowych
Wiek użytkowników serwisów zakupów grupowych
![Zakupy grupowe w Europie Środkowej i Wschodniej Zakupy grupowe w Europie Środkowej i Wschodniej](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/zakupy-grupowe/Zakupy-grupowe-w-Europie-Srodkowej-i-Wschodniej-92102-150x100crop.jpg)
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl