Niewierni dealerzy samochodów
2004-10-21 13:25
Przeczytaj także: Ranking salonów samochodowych
SMG/KRC Consumer Automotive Research we współpracy z SAMAREM przeprowadził w październiku sondaż w tej sprawie. Zebrano opinię wśród 628 właścicieli i dyrektorów salonów samochodowych w Polsce.52% dealerów rozważa wprowadzenie do swoich salonów nowych marek. Z drugiej strony tylko 33% dealerów sądzi, że inni dealerzy rozszerzą swoją ofertę. Najwięcej, bo ponad 80% dealerów Opla deklaruje rozszerzenie oferty, ale w tym przypadku jest to głównie wynikiem przejęcia sieci SAABa oraz wprowadzeniem modeli Chevroleta. Równie dużo, bo ponad 60% dealerów Seata, Fiata, BMW oraz Suzuki deklaruje chęć rozszerzenia portfolio o nowe marki.
Dealerzy wypowiedzieli się także na temat wprowadzenia części zamiennych nie pochodzących od importera - większość oczekuje na zmiany w przepisach i możliwość wyboru dostawcy części zamiennych.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl