Kreatywna kampania LUKAS Bank
2004-10-26 00:22
Przeczytaj także: Skuteczność reklamy online
Przygotowana kampania oparta została na wybranej linii kreacyjnej oraz kilkudziesięciu formatach i jest jedną z największych kampanii reklamowych zrealizowanych dotychczas w polskim Internecie. Wszystkie elementy tworzą spójną całość, a koncepcje graficzne sprofilowane są pod kątem konkretnych portali, na których się pojawiają. Również strona www związana z kampanią utrzymana jest w konwencji i kolorystyce pozostałych elementów kreacji."Podstawowym założeniem komunikacyjnym kreacji jest poinformowanie, że w LUKAS Banku sprawy załatwia się szybciej niż w jakimkolwiek innym banku. Innowacyjnym rozwiązaniem jest wprowadzenie do kampanii mechanizmu zliczającego czas przebywania na danym serwisie i wyświetlania go na tle kreacji. Sprawdza się to szczególnie w przypadku kampanii, których celem jest podkreślenie tego konkretnego elementu. W przypadku LUKAS Banku już samo hasło "Bank dla ludzi, którzy nie lubią czekać" jest doskonałym pretekstem do wprowadzenia tego rodzaju ciekawej formy uatrakcyjnienia przekazu." – powiedział Marcin Maj, Client Service Director, OS3 multimedia.
Poza kilkudziesięcioma formatami, elementem kampanii jest ministrona www.nieczekaj.pl, na której dla internautów przygotowano konkurs oraz wykonane przez agencję Brain filmy reklamowe. Strona udostępnia mechanizm "poleć znajomym", a także forum dyskusyjne.
Celem serwisu jest zachęcenie jak największej liczby osób do oglądania filmów i przesyłania ich dalej. Konkurs "Nie czekaj na wakacje" to szansa wygrania niezapomnianego wyjazdu. Wystarczy zobaczyć 3 filmy reklamowe i pozostawić swoje dane.
Sekcja "Załatwiaj nie czekając" to przewodnik po Polsce specjalnie dla tych, którzy lubią załatwiać sprawy szybko i solidnie. Znajdują się tu adresy różnych punktów usługowych, w których nie trzeba czekać na załatwienie swoich spraw.
"Zrealizowane przez nas filmy umieszczone w serwisie nieczekaj.pl są celowo bardzo amatorskie, ponieważ chcielibyśmy, aby ludzie z fajnymi pomysłami zrobili również swoje filmy pasujące do naszej koncepcji. Uznaliśmy, że zbyt drogie i wyszukane produkcje mogłyby odstraszyć amatorów od przysyłania swoich prac. Zleży nam, by nasze nagrania stały się początkiem dla stworzenia bogatej kolekcji zabawnych filmów." - mówią Michał Wronecki i Jakub Kamiński z agencji Brain.
Zasięg kampanii obejmuje największe portale informacyjne, woratle firnansowe, kobiece i prawne.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl