Polskie sklepy internetowe
2004-10-27 11:09
Przeczytaj także: 10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
Raport z badania funkcjonalności polskich sklepów internetowych skupia się przede wszystkim na stosowanych w Polsce metodach zwiększania efektywności eCommerce. Zbadano zatem jak buduje się zaufanie klienta, pomaga odnaleźć poszukiwany produkt, jak zapobiega się porzucaniu koszyków.Janmedia Interactive odniosła uzyskane w Polsce dane do swych doświadczeń z USA - rynku bardziej doświadczonego i stabilnego niż krajowy. Eksperci Janmedia uważają iż taka analiza pozwoli na określenie metod zwiększania efektywności polskich sklepów internetowych. Polskie firmy mogą uczyć się niejako na błędach swych amerykańskich odpowiedników.
Z raportu dowiemy się zatem nie tylko jakie jest obecny stan polskiego handlu elektronicznego ale też co można zrobić aby znacznie zwiększyć dochody poszczególnych sklepów.
![Cross-border w e-commerce. Jak się miewa? [© thodonal - Fotolia.com] Cross-border w e-commerce. Jak się miewa?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/e-commerce/Cross-border-w-e-commerce-Jak-sie-miewa-187682-150x100crop.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl