Statystyki polskiego Internetu - VIII 2004
2004-11-03 10:49
Przeczytaj także: Statystyki polskiego Internetu - VII 2004
Kategoria: Komunikacja
fot. mat. prasowe
Bez zmian kształtuje się pierwsza trójka zestawienia witryn służących komunikacji. Pozycję lidera zajmuje miastoplusa.pl. Liczba użytkowników (real users) tego serwisu zwiększyła się znacznie: z 234 tys. w lipcu do 327 tys. w sierpniu. Wzrost liczby użytkowników odnotowały także sms.pl z drugiego miejsca i bramka.gsm.pl z trzeciego. Być może wakacyjne wyjazdy spowodowały zwiększone zainteresowanie technologiami komunikacyjnymi wśród internautów, lub być może przeciwnie, przyczyną była perspektywa rychłego spotkania zbliżająca się wraz z początkiem roku szkolnego?
Chociaż pierwsza trójka pozostała taka sama jak w lipcu, w "gorącej dziesiątce" obserwujemy sporo zmian. Awans odnotowały witryny logosy.pl – z szóstego miejsca na czwarte, sms4u.pl – z dziesiątego na ósme, mobilefun.pl – z czternastego na dziesiąte.
Kategoria: Motoryzacja
fot. mat. prasowe
Na czele "wyścigu" serwisów motoryzacyjnych utrzymuje się serwis ogłoszeń gratka.pl/moto, na którym w sierpniu gościło 357 tys. użytkowników (real users). Również drugie miejsce i trzecie miejsce pozostają takie same jak w miesiącu wcześniejszym. Druga pozycja należy do innej internetowej tablicy motoryzacyjnych ogłoszeń - trader.pl/motoryzacja, trzecią zaś zajmuje witryna będąca przeglądem aktualności i ciekawostek motofakty.pl.
Dziesiątkę najpopularniejszych witryn motoryzacyjnych zamyka jedyna nowość w niej: serwis informacyjny korkonet.pl, który w lipcowym rankingu ustawił się na pozycji jedenastej.
Przeczytaj także:
Badania internetu Gemius/PBI I-II 2025
![Badania internetu Gemius/PBI I-II 2025 [© Freepik] Badania internetu Gemius/PBI I-II 2025](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/badania-internetu/Badania-internetu-Gemius-PBI-I-II-2025-265311-150x100crop.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl