Megapanel: serwisy tematyczne II 2011
2011-04-22 13:38
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego BIZNES, FINANSE, PRAWO, II 2011 © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Wyniki Megapanel II 2011
BIZNES, FINANSE, PRAWOfot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego BIZNES, FINANSE, PRAWO, II 2011
W kategorii „Biznes, finanse, prawo” w lutym na pierwszym miejscu Grupa Onet.pl z 21,76 proc. zasięgiem, na miejscu drugim, Grupa Money.pl z 18,70 proc. zasięgu, na miejscu trzecim, awans z czwartego, Grupa Wirtualna Polska z 17,28 proc. zasięgu. Grupa Infor spadła na pozycję czwartą.
Na pozycjach 7 i 8 witryna egospodarka.pl i Grupa Interia.pl uległy przetasowaniu. Grupa Inwestycje.pl wskoczyła na pozycję 14. O dwa oczka w górę powędrowała witryna wirtualnemedia.pl (z 17 na 15). Grupa Spolecznosci.pl spadła z pozycji 14 na 17. Z zestawienia wypada witryna petycje.pl i Grupa Gofin.pl. Na miejscu 19 i 20 pojawiły się nie notowane w styczniu witryna podatnik.info i Grupa Puls Biznesu.
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI, II 2011
W kategorii „Budownictwo i nieruchomości” wciąż króluje Grupa Gazeta.pl z zasięgiem 10,50 proc. Miejsce drugie należy do Grupy Murator z zasięgiem 8,28 proc., na miejscu trzecim Grupa Allegro z 6,24 proc. zasięgiem.
Na miejscu 6 zestawienia pojawiła się Grupa Interia.pl (awans z pozycji 8). Grupa Avt.pl spadła na pozycję 8 z 7. Największy awans notowania dotyczy Grupy E-budownictwo, która znalazła się na miejscu 10 z 14. O dwa oczka w górę powędrowała Grupa Onet.pl (z 13 na 11). Witryna skyscrapcity.com znalazła się na miejscu 13 z 16. Na pozycji 14. Grupa Peryskop.pl powędrowała z miejsca 20 na 18. Największy spadek odnotowała Grupa Wirtualna Polska, która znalazła się na pozycji 20 z 10.
E-COMERCE
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego E-COMMERECE, II 2011
W kategorii „E-commerce” w lutowym zestawieniu pierwsze miejsce nadal należy do Grupy Allegro. Na miejscu drugim groupon.pl, a na miejscu trzecim witryna nokaut.pl.
Na miejscu 5 pojawiła się Grupa Spolecznosci.pl ( awans z 6), natomiast Grupa Onet spadła z miejsca 5 na 7. Witryna archiwumallegro.pl wskoczyła z pozycji 9 na 6. Witryny skapiec.pl (10) i euro.com.pl (11) zamieniły się miejscami. Podobne przetasowanie nastąpiło pomiędzy Grupą O2.pl (16) i Grupą Wirtualna Polska (17). Na miejscu 15 pojawiła się nienotowana w styczniu witryna doz.pl. Kolejną nowością jest Grupa RD na pozycji 18. Największy spadek odnotowała witryna twenga.pl, która znalazła się na miejscu 19 z 14. Z zestawienia wypadły witryny tchibo.pl i halens.pl.
EDUKACJA
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego EDUKACJA, II 2011
W kategorii „Edukacja” na podium bez zmian. Miejsce pierwsze Grupa Wikipedia, na miejscu drugim Grupa Google, na miejscu trzecim Grupa Gazeta.pl. Pierwsze zmiany w zestawieniu pojawiają się na miejscu 7, na które z pozycji 8 wskoczyła Grupa Netstel. Grupa GG Network awansowała z pozycji 12 na 8 i jest to największy wzrost zestawienia. Witryna szkolnictwo spadła na pozycję 9 z 7. Wzrosty odnotowały również: witryna klp.pl (z 13 na 10), Grupa Ling.pl (z 15 na 14) oraz Grupa Edgard (z 17 na 16). Spadki dotknęły m.in.: witryny translate.pl (z 10 na 11), witryny shvoong.com (z 11 na 12), Grupy O2.pl (z 16 na 17) oraz witryny zgapa.pl (z 9 na 13). Z zestawienia wypadły witryna ang.pl oraz witryna naukowy.pl. W tabeli pojawiły się dwie nienotowane w styczniu pozycje : Grupa Na6.pl (18) oraz witryna wikipedia.pl (20).
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl