Megapanel: serwisy tematyczne II 2011
2011-04-22 13:38
Przeczytaj także: Wyniki Megapanel II 2011
SPORT
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego SPORT, II 2011
W kategorii „Sport” bez zmian w pierwszej trójce zestawienia. Na pierwszym miejscu Grupa Onet.pl, na miejscu drugim Grupa Wirtualna Polska, miejsce trzecie Grupa Gazeta.pl. Pierwsze zmiany w tabeli pojawiają się na pozycji 7, na której znalazła się witryna livesports.pl (awans z 8). Grupa TVP spadła z miejsca 7 na 12 i jest to największy spadek zestawienia. Najwyżej notowaną nowością jest witryna uefa.com, która znalazła się na pozycji 9. Grupa Ringgier Axel Springer spadła na pozycje 14 z 10. Witryna skijumping.pl spadła z miejsca 14 na 20. Największy awans zestawienia dotyczy witryny livescore.com, z pozycji 18 na 10. Na miejscu 19 pojawiła się nienotowana w styczniu Grupa Murator.
STYL ŻYCIA
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego STYL ŻYCIA, II 2011
W kategorii „Styl życia” na podium bez zmian. Na miejscu pierwszym Grupa Wirtualna Polska. Na miejscu drugim Grupa Onet.pl. Na miejscu trzecim Grupa O2.pl. Na miejscu, 8 z 10 uplasowała się Grupa Abczdrowie.pl. Witryna tara-jasnowidz.pl spadła z miejsca 12 na 16. Witryna wielkiezarcie.com, awansowął z pozycji 20 na 18. Natomiast witryna senior.pl zajmująca w styczniu miejsce 18 spadła na pozycję 20.
TURYSTYKA
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego TURYSTYKA, II 2011
W kategorii „Turystyka” w lutowym zestawieniu na podium bez zmian. Pierwsze miejsce Grupa Onet.pl, miejsce drugie witryna rozklad-pkp.pl, a miejsce trzecie Grupa Wirtualna Polska. Na miejscu 9 z 11, witryna booking.com. Grupa G+J Polska spadła na pozycje 10 z 9. Najwyżej notowaną nowością jest witryna odleglosci.pl, na pozycji 14. Grupa Interia.pl awansowała na pozycję 16 z 18. Grupa Wakacje.pl spadła na miejsce 19 z 15. Na miejscu 20 pojawiła się witryna gastronauci.pl. Największy awans odnotowała witryna tripadvisor.com, która z miejsca 20 wskoczyła na pozycję 15.
WYSZUKIWARKI I KATALOGI
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego WYSZUKIWARKI I KATALOGI, II 2011
W kategorii „Wyszukiwarki i katalogi” na miejscu pierwszym Grupa Google z zasięgiem 91,28 proc., na miejscu drugim Grupa pf.pl z zasięgiem 19,48 proc., a na miejscu trzecim, awans z czwartego witryna bing.com z zasięgiem 18,39 proc. Grupa Pkt.pl spadła na miejsce czwarte. Witryna peeplo.pl awansowała z miejsca 9 na 5. Grupa Onet.pl spadła z miejsca 5 na 7. Witryna yellowpages.pl awansowała na pozycję 16 z 18. Z zestawienia wypadła witryna katalog2010.com.pl. Na 20 miejscu tabeli uplasowała się nienotowana w styczniu witryna e-sieci.pl.
Informacje o badaniu
Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl