Usługi powszechne TP SA w 2010
2011-05-09 12:44
Przeczytaj także: Usługa powszechna TP SA 2006-2009
fot. mat. prasowe
Czas oczekiwania na przyłączenie do sieci, w którym zrealizowano 99% zamówień
Czas oczekiwania na przyłączenie do sieci, w którym zrealizowano 99% zamówień
2. Czas oczekiwania, w którym zrealizowano 99% zamówień (nie powinien przekraczać 21 dni) w ujęciu krajowym wyniósł 25 dni i uległ wydłużeniu w porównaniu z rokiem 2009 (22 dni), w ujęciu strefowym nie przekroczył limitu w 19-tu strefach i przekroczył limit w 30 strefach. W roku 2009 limit nie był przekroczony w 44 strefach i był przekroczony w 5 strefach.
3. Procent zamówień na przyłączenie do sieci w uzgodnionym terminie w ujęciu krajowym (powinno być co najmniej 90,00%) wyniósł 96,07% i w porównaniu z rokiem 2009 (98,16%) uległ nieznacznemu pogorszeniu; w ujęciu strefowym podobnie jak w roku 2009 limit został wykonany.
fot. mat. prasowe
Procent zamówień zrealizowanych w uzgodnionym terminie
Procent zamówień zrealizowanych w uzgodnionym terminie
4. Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy dostępu, w ujęciu krajowym nie przekroczyła wyznaczonego limitu (11) i wyniosła 10,2 i nieco wzrosła w porównaniu z 2009 r. (9,96), w ujęciu strefowym nie przekroczyła limitu w 45 strefach i przekroczyła w 4. W 2009 r. nie przekroczyła w 47 strefach i przekroczyła w 2.
fot. mat. prasowe
Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy
Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy
5. Czas oczekiwania na naprawę 80% uszkodzeń na łączach dostępu w ujęciu krajowym nie przekroczył limitu (22 godziny) i wyniósł 21,48 godziny, i w porównaniu z rokiem 2009 (20,54 godziny) uległ nieznacznemu pogorszeniu. W ujęciu strefowym nie został przekroczony w 40 strefach i został przekroczony w 9. W 2009 r. wskaźnik nie był przekroczony w 47 strefach i był przekroczony w 2.
fot. mat. prasowe
Czas oczekiwania na naprawę 80% uszkodzeń na łączach dostępu (w godzinach)
Czas oczekiwania na naprawę 80% uszkodzeń na łączach dostępu (w godzinach)

oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl