Usługi powszechne TP SA w 2010
2011-05-09 12:44
Przeczytaj także: Usługa powszechna TP SA 2006-2009
fot. mat. prasowe
Czas oczekiwania na naprawę 95% uszkodzeń na łączach dostępu (w godzinach)
Czas oczekiwania na naprawę 95% uszkodzeń na łączach dostępu (w godzinach)
7. Procent uszkodzeń naprawionych w uzgodnionym terminie w ujęciu krajowym (powinien być co najmniej 90%) wyniósł 90,48% i uległ nieznacznemu pogorszeniu w porównaniu z 2009 r. (91,53%); w ujęciu strefowym wskaźnik ten został osiągnięty tylko w 7 strefach i nieosiągnięty w 42 podczas gdy w 2009 r. był nieosiągnięty tylko w 2 strefach.
fot. mat. prasowe
Procent uszkodzeń naprawionych w uzgodnionym terminie
Procent uszkodzeń naprawionych w uzgodnionym terminie
8. Średni czas oczekiwania na uzyskanie połączenia z numerami usług świadczonych z udziałem personelu (nie powinien przekraczać 17 sek.) zarówno w ujęciu krajowym jak i w każdej strefie numeracyjnej wyniósł 13,73 sek. natomiast w 2009 roku 13,35 sek.
fot. mat. prasowe
Średni czas oczekiwania na uzyskanie połączenia z numerami usług świadczonych z udziałem personelu o
Średni czas oczekiwania na uzyskanie połączenia z numerami usług świadczonych z udziałem personelu operatora (w sekundach)
9. Procent połączeń z numerami usług świadczonych z udziałem personelu,z odpowiedzią w ciągu 20 sek. (nie powinien być mniejszy niŜ 80%) zarówno w ujęciu krajowym jak i w kaŜdej strefie numeracyjnej wyniósł 87,33% i jest bardzo zbliżony do wyniku z roku 2009 (87,14%).
fot. mat. prasowe
% połączeń z odpowiedzią w ciągu 20 sekund
% połączeń z odpowiedzią w ciągu 20 sekund

oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl