Usługi powszechne TP SA w 2010
2011-05-09 12:44
Przeczytaj także: Usługa powszechna TP SA 2006-2009
fot. mat. prasowe
Czas oczekiwania na zgłoszenie się informacji o numerach telefonicznych - średni czas (w sekundach)
Czas oczekiwania na zgłoszenie się informacji o numerach telefonicznych - średni czas (w sekundach)
11. Procent połączeń z numerami informacji o numerach telefonicznych, z odpowiedzią w ciągu 20 sek. (powinien być co najmniej 80%) w ujęciu krajowym jak i strefowym wyniósł 80,9% i jest nieco mniejszy niż w 2009 roku (81,26 %).
fot. mat. prasowe
Czas oczekiwania na zgłoszenie się informacji o numerach telefonicznych - % połączeń z odpowiedzią w
Czas oczekiwania na zgłoszenie się informacji o numerach telefonicznych - % połączeń z odpowiedzią w ciągu 20 sekund
12. Wskaźnik sprawnych aparatów publicznych (powinien być nie mniejszy niż 96 %) w ujęciu krajowym wyniósł 98,6% i jest bardzo zbliżony do wyniku z roku 2009 (98,3%), również w ujęciu strefowym wymagany limit nie został przekroczony.
fot. mat. prasowe
Wskaźnik sprawnych aparatów publicznych (w %)
Wskaźnik sprawnych aparatów publicznych (w %)
13. Wskaźnik reklamacji faktur z zakwestionowaną poprawnością w odniesieniu do liczby wystawionych faktur, (powinien być co najwyżej 0,8%) w ujęciu krajowym wyniósł 0,12% i jest zbliżony do wyniku z roku 2009 (0,11%), również w ujęciu strefowym limit nie został przekroczony.
fot. mat. prasowe
Wskaźnik reklamacji faktur (w %)
Wskaźnik reklamacji faktur (w %)

oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl