Usługi powszechne TP SA w 2010
2011-05-09 12:44
Przeczytaj także: Usługa powszechna TP SA 2006-2009
fot. mat. prasowe
Stopa nieskutecznych wywołań dla połączeń krajowych (w %)
Stopa nieskutecznych wywołań dla połączeń krajowych (w %)
15. Stopa nieskutecznych wywołań dla połączeń międzynarodowych (powinna być nie większa niż 2,3%) w ujęciu krajowym wyniosła 1,1% podobnie jak w roku 2009 (1,11%), również w żadnej strefie limit nie został przekroczony.
fot. mat. prasowe
Stopa nieskutecznych wywołań dla połączeń międzynarodowych (w %)
Stopa nieskutecznych wywołań dla połączeń międzynarodowych (w %)
16. Stopa nieskutecznych wywołań dla połączeń do sieci komórkowych (powinna być nie większa niż 2,5%) w ujęciu krajowym wyniosła 0,6% i jest bardzo zbliżona do wartości z roku 2009 (0,67%), również w żadnej strefie limit nie został przekroczony.
fot. mat. prasowe
Stopa nieskutecznych wywołań dla połączeń komórkowych (w %)
Stopa nieskutecznych wywołań dla połączeń komórkowych (w %)
17. Średni czas zestawiania połączeń krajowych (powinien być nie większy niż 2,00 sek.) wyniósł 1,2 sek. podobnie jak w 2009 roku, również w żadnej strefie limit czasu nie został przekroczony.
fot. mat. prasowe
Średni czas zestawienia połączeń krajowych (w sekundach)
Średni czas zestawienia połączeń krajowych (w sekundach)

oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl