Call Center w VTrip.pl
2004-11-23 11:04
Przeczytaj także: Konkurs wspomnień z wakacji
Od początku działalności serwisu, duży nacisk kładziony jest na dostarczenie klientom rzetelnych informacji dotyczących interesujących ich ofert turystycznych. Aby ułatwić kontakt, wprowadzono wiele narzędzi wspomagających obsługę klienta oraz podnoszących jej jakość.Dzięki popularnym komunikatorom, Live Chat, Skype, a teraz także infolinii 0-801, Internauci mają możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z Centrum Rezerwacji portalu VTrip.pl.
"Tak, jak w japońskiej filozofii KAIZEN, portal VTrip.pl optymalizuje swoje działanie poprzez ciągłe doskonalenie. Dokonując zmian nie ograniczamy się tylko i wyłącznie do wzbogacania i urozmaicania oferty turystycznej. Istotne znaczenie ma dla nas bezpośredni kontakt z klientem i zbudowanie wzajemnych relacji. Stąd decyzja o uruchomieniu Call Center." - mówi Dariusz Baranowski , Dyrektor ds. programowych VTrip.pl.
Poza podstawowym zadaniem, jakim będzie możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientem, uruchomiona Infolinia, pełnić będzie również inne zadania. Jednym z nich będzie to, że Call Center stanie się jednym z elementów budowanego obecnie kompleksowego systemu do obsługi klienta klasy CRM.
Nową Infolinię nie bez celu uruchomiono właśnie teraz. Prezentowana na łamach portalu oferta "Białe szaleństwo", przygotowana na sezon zimowy 2004/2005 przyciąga bardzo wielu Internautów. Dzięki Infolinii pozyskanie informacji na temat zimowych wyjazdów stanie się prostsze. Wszystkie osoby mające pytania do oferty wyjazdów, poszukujące dobrego miejsca do wypoczynku dzięki Call Center szybko uzyskają właściwą pomoc.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl