Sponsoring sportowy w Polsce
2011-05-21 00:18
Przeczytaj także: Czym są naming rights?
fot. mat. prasowe
Jakie obszary sponsoruje Państwa firma?
Jakie obszary sponsoruje Państwa firma?
fot. mat. prasowe
Jakie cele chcą Państwo osiągnąć poprzez działania sponsoringowe?
Jakie cele chcą Państwo osiągnąć poprzez działania sponsoringowe?
Sponsorzy najchętniej wspierają piłkę nożną, siatkówkę i sporty motorowe, ale przewidują też swoje rosnące zaangażowanie w piłce ręcznej i sportach zimowych. - Współczesny sponsoring staje się elementem świadomych działań firm w zakresie polityki zewnętrznej. Kluczem do sukcesu na arenie sponsoringu sportowego jest znajomość trendów rynkowych i umiejętność ich oceny – zaznacza Maciej Witucki, prezes Grupy TP, partnera strategicznego raportu.
fot. mat. prasowe
Ilu pracowników jest odpowiedzialnych w Państwa firmie za obszar sponsoringu?
Ilu pracowników jest odpowiedzialnych w Państwa firmie za obszar sponsoringu?
Rynek stoi w obliczu wielu wyzwań. Do najważniejszych z nich należy profesjonalizacja współpracy z organizacjami sportowymi, umiejętność oceny rezultatów sponsoringu oraz znajomość problematyki prawnej. To ostatnie zagadnienie omawiają w publikacji specjaliści z kancelarii Wardyński i Wspólnicy. – Wskazujemy m.in. na możliwości konstruowania zapisów w umowie sponsoringowej i analizujemy praktyczne aspekty wykonywania takiej umowy – mówi Jan Ciećwierz, szef Grupy Prawa Sportowego w kancelarii.
fot. mat. prasowe
Czy mają Państwo zamiar budżet przeznaczony na sponsoring...
Czy mają Państwo zamiar budżet przeznaczony na sponsoring...
Informacje o badaniu
Raport „Sponsoring sportowy w Polsce” powstał na podstawie badania marketingowego przeprowadzonego wśród polskich firm oraz pogłębionych wywiadów z ekspertami rynku, w tym specjalistami zagranicznymi. Wskazówek polskim firmom udzielili m.in. Paul Meulendijk, wiceprezes MasterCard Europe oraz Toby Hester, szef projektów piłkarskich firmy Castrol.
![Zimowy sponsoring sportowy przyniósł zyski [© Moreno Novello - Fotolia.com] Zimowy sponsoring sportowy przyniósł zyski](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/sponsoring/Zimowy-sponsoring-sportowy-przyniosl-zyski-135567-150x100crop.jpg)
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl